Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

torsdag 6 juni 2013

Jag vill bidra till nationaldagsfirandet via detta uppträdande vid Apberget på torget i Umeå i sann Agentanda!

Psy Gentleman Agent Style (min uppladdning)
                                     
Deras uppladdning med fler views.


Agenten: 

Jag applåderar "Agenterna" som uppträdde och erkänner att jag blev muntrare av klippet!

Jag la även märke till Agentmaskerna, Agenttecknet och allt det andra som tydligt markerade att detta var ett uppträdande till stöd för mig, Agenten!


 Hahahahaha :D!!!

Tackar för engagemanget, planeringen, dansträningen och för allt det andra!

Jag har bara haft kontakt med en av de som uppträdde, och detta var något som de tre som uppträder själva kom på. Jag hade inget med detta att göra mer än att de förmodligen läst den här bloggen och därefter sympatiserat med mig. Men jag var inte inblandad på något vis i detta, även om jag sa att jag inte hade något emot ett uppträdande i syftet att stödja Agenten.


Tackar alla tre för visat stöd, och det var roligt att se de som plockade upp godis samt att höra applåderna!

Med fler individer som er så skulle den här staden hamna väldigt rätt igen, ni kämpar för rättvisa och godhet, något som är sällsynt :).

Mvh Agenten!




1 kommentar:

  1. Hahahah vad KUNG! Diggar bruden i gröna håret! Coolt att se Umeås rebeller hålla uppe motståndet! FREE AGENTEN!

    SvaraRadera