Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

söndag 10 augusti 2014

"Hänt i Sverige" och deras förljugna och uppdiktade artiklar!!




6 kommentarer:

  1. Hej Victor! Är det dig som dem skriver en massa om på hänt i sverige-bloggen och på flashback?? vad är dem ljuger om? sitter du inte på rättspsyk? det där med branden fattar ju alla att det inte stämmer.

    MVH Roffe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Rolf,

      Ja, det är ju mig de skriver om på "Hänt i Sverige". På Flashback har jag ju själv varit en aktiv medlem tidigare, men bannades där i december år 2011.

      De flesta artiklarna på Hänt i Sverige innhåller påhittade nyheter och lögner. Sen kanske någonting av det som nämns i början stämmer, men då är det överdrivet så det heter duga. Som ett exempel så kan man nämna att jag blev dömd till rättspsykiatrisk slutenvård i juli 2012 efter olaga hot, då gamla uppgifter i journalhandlingar (som inte alltid stämmer i min mening) spelade rättspsykiatrin i händerna. Då är det sant att jag blev dömd till vård inom rättspsykiatrin.. Men sen så skriver de vidare en massa historier om mig "inifrån rättspsyk" och dessa är ju helt påhittade och saknar grund i verkligheten.

      Detsamma kan sägas om andra historier på Hänt i Sverige där de kanske nämner något jag gjort, och sedan hittar på en hel rad med historier runt omkring det. Eller så är artiklarna helt och hållet påhittade likt den om mordbranden.

      Hänt i Sverige började att skriva om mig i maj år 2013. Jag vet ej varför de gör detta eller vilka de är som ligger bakom. Allt pekar dock på att det är användare ifrån Flashback Forum som också tillör SvP (Svenskarnas Parti) som ligger bakom sajten Hänt i Sverige. Ifall det är på det viset så anar jag att de ogillar mig eftersom jag sedan tidigare var välkänd på Flashback, och jag är inte etnisk svensk, vilket kan förklara deras agg då jag var populär där ett tag.

      Min historia på Flashback började redan i mars år 2007 när en stor tråd skapades om mig och min dåvarande livssituation där jag hamnade i konflikter och bråk samt blev utnyttjad av några tjejer ekonomiskt. Jag behöll sedan min popularitet på sajten genom att provocera politiskt och skriva extrema saker, oftast homofoba, antifeministiska eller invandringskritiska saker som gick hem på sajten. Jag är ju adopterad och betraktade mig själv som svensk, inte som invandrare.

      Man kan säga att på den tiden då jag var populär på Flashback så var det Sverigedemokrater som styrde där, nu är det nazister. En väsentlig skillnad är att nazister inte tolererar folk med annan etnisk påbrå där Sverigedemokrater faktiskt gör det, men är intoleranta mot andra kulturer eller kulturella yttringar än den svenska. Så jag var accepterad som adopterad och "svensk" kulturellt.

      I dagsläget har ju mycket hänt, jag är bannad från Flashback och har inte längre samma attityd, tankar eller idéer. Hänt i Sverige började med sina i artiklar i maj 2013, jag har ingen aning om varför de började just då utan förvarning. Jag undrar ibland om gamla ovänner ligger bakom sajten (då jag brukade hänga ut ovänner förr, med den skillnaden att jag alltid lade ut bevis för allt jag skrev om där dessa på Hänt i Sverige bara hittar på sina stories) då de möjligen har anledning att hänga ut mig.

      Jag bryr mig inte ifall folk hänger ut mig med korrekta uppgifter. Problemet är att Hänt i Sverige hittar på falska historier. Det är inte okej. Jag lade alltid fram bevis för det jag anklagade folk för.

      Radera
  2. ALLT! om Nygren stämmer till 100%!! Anledningen till att vi inte rapporterat som mest om han och hans bravader på sistone beror på att han tydligen har begränsat med internetåtkomst på Rättspsyk i Umeå där han sitter... Förmodligen blir han kvar inom den psykiatriska tvångsvården lika länge som Sture Bergwall (Thomas Quick) då killen är så rubbad i skallen man bara kan bli....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilka är ni ifall ni inte är individerna jag nämnde tidigare ifrån Svenskarnas Parti?

      Och vad har ni emot mig egentligen, vad har jag gjort er?

      Det är fegt att gömma sig bakom anonymitet! Något jag aldrig gjorde när jag hängde ut ovänner till mig för t.ex. utnyttjande, eller alternativt för att ha gett bort husdjur (likt förvaltaren)..

      Radera
    2. https://hantisverige.wordpress.com/2015/01/08/victor-nygren-kommer-ut-som-homosexuell/

      Radera
  3. Hehe... Måste kännas bra att dem lagt ner den där skitsidan nu va? :) Tror dem tröttnade till sist

    SvaraRadera