Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

fredag 15 augusti 2014

Hänt i Sveriges bloggstatistik visar att inlägget om mig var deras andra mest lästa hittills! Över 200 000 läsare!

200 121 läsare..!!!

Går så klart inte att jämföra med mina inlägg som fått 586 respektive 919 besökare/läsare till dags datum.

Hänt i Sverige skrev detta så att jag hittade statistiken:


4 kommentarer:

  1. Är det du som är den där Victor Nygren som sympatiserar med isis!? fy fan isåfall!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är den personen de förtalar på Hänt i Sverige.

      Jag sympatiserar verkligen inte med ISIS och de hittar på en massa dynga om mig.

      Blandar lögner med fakta.

      Det mesta är lögner där.

      Jag har bl.a. inte den e-mail de påstår att jag skrev ifrån.

      Radera
    2. Anade att det mesta var påhittat.... Vad är det som stämmer? Vad har dem för agg mot dej?? Vad har du gjort dem? Måste ju vara riktiga dumskallar som skriver sånt

      Radera
    3. Hej igen Rolf,

      Japp, det mesta är påhittat.

      Jag vet inte vad de har för agg mot mig eftersom jag inte är säker på vilka de är.Men är det individer ifrån SvP så känner jag dem inte och de måste hysa ett agg mot mig då jag tidigare var populär på sajten där de håller till, Flashback Forum, vilket irriterar dem då de är nazister i så fall och ogillar folk med annan etnisk påbrå än den svenska.

      Har inte gjort dem ett skit i så fall.

      Är det tidigare ovänner så vet jag tyvärr inte vilka de är, och kan därför inte säga vad jag gjort dem.

      Det som stämmer är ytterst lite. Men t.ex. att jag dömdes till slutenvård inom rättspsykiatrin i juli år 2012, att jag har varit populär på Flashback Forum förr och skrivit en hel del extrema politiska åsikter, att jag har blivit dömd för misshandel x2, ofredande x2 och hets mot folkgrupp genom hitlerhälsning när jag var 15 respektive 16 år gammal år 06 och 07 (brotten begicks 05-06). Har även haft en konversation i kommentarsfältet runt 2012 med Vampyrkvinnan, och SMS:at lite med henne runt denna tid då jag blev en av hennes bloggläsare och var extremt nyfiken av fallet, samt av henne då jag ansåg att hon (på gamla bilder) var attraktiv.

      Men alla historier med mig och andra "kända" personer är påhittade. Liksom mycket annat. Och de har hittat på en del historier om mig och Vampyrkvinnan. Allt de skriver är ju inte sant.

      Radera