Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

lördag 12 november 2016

Donald J Trump är hjälten från 80-talet som ska rädda västvärlden- jag är fullständigt övertygad nu!


 FOLKETS RÖST, HOPP OCH HJÄLTE- DONALD J TRUMP!

Donald J Trump är hjälten från 80-talet som ska rädda västvärlden- jag är fullständigt övertygad nu!  
Jag till och med grät av lycka när jag såg denna film här nedanför!! :D

Synd att han inte förstod att det var han som var den där "fixaren"- det fanns ingen annan..

DJT verkar vara en gammal stjärna från 80-talet. Redan 1980 fick han frågan om han ville bli President. 1989, när jag föddes- pratade folk om han som President!

Han är verkligen ingen rasist eller dylikt. Det var bara hans kampanjstrategi.. Sexismen kan dock ha vuxit fram på äldre dar när han ej längre såg bra ut.

Tänk om man kunde visa denna för svenskar i svensk media..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar