Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

måndag 5 november 2018

Barn- och Ungdomspsykiatrin framställs som "räddningen" i en artikel på Expressen - de förstörde mitt och min systers liv!



Fy helvete vad jag vill spy åt denna propaganda-artikel, som försöker förhärliga barn - och Ungdomspsykiatrin - vore det inte för att min mor tog mig och syrran dit så hade ett tio-årigt helvete med psykiatri och förvaltarskap aldrig inträffat..

- Pratar man och öppnar upp på BUP så skriver de ner det negativa som de kan använda mot den som snackar - flera år senare får man LSS, SoL och förvaltarskap med deras till stora delar vinklingar, floskler och överdrifter som grund!

Denna pissartikel lyfter fram BUP som de som räddade denne unge man, det var stället där han kunde öppna upp - för helvete, hade jag aldrig pratat där så hade de inte haft ammunition mot mig som ung vuxen för att kalla mig allvarligt psykiskt störd/sjuk efter ett olaga hot.. - Vilket de gjorde år 2012..

Att gå till BUP är ett stort misstag, att morsor tar sina barn dit är ett förräderi de gör av ren dumhet - BUP förstör unga människors liv, likt de saboterade mitt liv - jag menar, jag har tvingats leva som en person med mentalt handikapp i vuxen ålder på grund av de där lögnerskorna..

- Jag, en person som ansågs fullt normal de första 16 åren, och pluggade skola med normala elever - jag gick inte särskola..

Men naturligtvis så behandlas man som ett sär efter att BUP vridit och vänt på ens historia i journalen.. De skriver verklighetsfrånvänd skit - och alla myndigheter tror på det som står skrivet. I Sverige finns inget tjänstemannaansvar - så de låter lögner vara sanningar hellre än medger att något blivit galet.

Ett gäng psykopater styr på våra institutioner. Vore det straffritt hade de fått en kula för sina lögner för längesedan. Men systemet är riggat för dem..

- Spyr åt denna artikel som syftar till att få naiva pojkar/unga män att sälja sig själva till psykiatrin!! - Man blir en systemslav när man pratar med BUP..

- Ge det några år och de kastar på dig hjälp för särelever..

PS: Jag behövde få ut detta, kan inte bara se på när media som Expressen hjälper Barn- och Ungdomspsykiatrin att lura in nya offer in i deras verksamhet där de tjänar pengar på att ruinera unga människors liv.

- För BUP gäller det som konstaplar sade förr: "Du har rätten att förbli tyst. - Allt du säger kan och kommer att användas emot dig!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar