Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

lördag 7 februari 2015

Mass Konversation med Elin Söderlind, Herman, Paulina, Johanna, Sanna, Rebecka och Tomas L!- daterad 2005-10-03 klockan 23:39: (visar lite av dåtiden, jag gillade Elin och hon var en riktig vän men jag skrämde iväg henne under 06 då jag hamnade i konflikt med hennes polare som faktiskt filmade mitt första bråk med Stål, syftet med publiceringen är så klart att ge en inblick i dåtiden 05).


Victor Nygren säger:
Tycker du om Innebandy? 
HEJSAN!   säger:
lite   haha
Victor Nygren säger:
Okej 
HEJSAN!   säger:

HEJSAN!   säger:
va gör du då ?
Victor Nygren säger:
Inget typ
HEJSAN!   säger:
ok
HEJSAN!   säger:
va ska du göra i kväll ådå ?
HEJSAN!   säger:
kväll då ?
Victor Nygren säger:
Ingen aning
Victor Nygren säger:
Sj?
HEJSAN!   säger:
okej ne jag vet inte 
HEJSAN!   säger:
hur va det i skolan då ?
Victor Nygren säger:
Sådär
HEJSAN!   säger:
ok
HEJSAN!   säger:
va gör du nu då ?
Victor Nygren säger:
Håller på att installera ett spel på den andra datorn 
HEJSAN!   säger:
Okej va är det för spel då ?
Victor Nygren säger:
True Crime Streets of LA 
HEJSAN!   säger:
okej det spelet säger mig inget   
Victor Nygren säger:
Ok, typ som GTA 
Victor Nygren säger:
Dom nyare alltså
HEJSAN!   säger:
okej
Victor Nygren säger:
Jao
Victor Nygren säger:
Spelat det?
HEJSAN!   säger:
nepp   haha
Victor Nygren säger:
ok
Victor Nygren säger:
Vet du vad det är? GTA?
HEJSAN!   säger:
Ne 
Victor Nygren säger:
ok  .. Du är en skurk och kan sno bilar, hellikoptrar och Pansar vagnar mm.. Du kan döda andra brottslingar och Civila.. På flera sett.. Sen får du polisen efter dig och då kan du döda dom också.. Åsså kan du göra massa uppdrag  .. Skilldnaden i True Crime är att då är man Polis.. Sen kan man ju döda civila men då är man dålig polis  .. Sen så är GTA mer populärt fast dyrare
Victor Nygren säger:
Men GTA är Single Player och det andra är multiplayer
HEJSAN!   säger:
ok
Victor Nygren säger:
mm
HEJSAN!   säger:
japp
Victor Nygren säger:
Jao
HEJSAN!   säger:

HEJSAN!   säger:
det lät skoj   
Victor Nygren säger:
 , det är kul att kunna döda civila 
Victor Nygren säger:
hahah
HEJSAN!   säger:
  hahaha
Victor Nygren säger:

HEJSAN!   säger:
du jag kommer snart   jag ska ba logga ut en snabbis 
Victor Nygren säger:
Okej
HEJSAN!   säger:
mm 
Victor Nygren säger:
Ok
Victor Nygren säger:
Ses
HEJSAN!   säger:
mm
HEJSAN!   säger:
så nu är jag tillbacka 
HEJSAN!   blinkar:

Spela upp "Sommarkul"    Hämta den här blinkningen
HEJSAN!   blinkar:

Spela upp "Soluppgång solnedgång"    Hämta den här blinkningen
Victor Nygren säger:
Har du betalat?? D
Victor Nygren säger:

HEJSAN!   säger:
nepp   fick det gratis 
Victor Nygren säger:
ok
HEJSAN!   säger:
om du typ går in på blinkningar och sen klickar du på Mer...
Victor Nygren säger:
Hurdå?
Victor Nygren säger:
Ok
HEJSAN!   säger:
och sen
HEJSAN!   säger:
Hämta fler blinkningar och sen uppe till höger klickar du på mina hämtade filer 
HEJSAN!   säger:
du jag kommer snart   jag ska cykla en snabbis till ica   ica stänger om 20 minuter 
HEJSAN!   säger:
Hej igen!  
HEJSAN!   säger:

Victor Nygren säger:
Hej
Victor Nygren säger:

HEJSAN!   säger:
va gör du nu då ?
Victor Nygren säger:
Victoria spelar spel på den här datan 
HEJSAN!   säger:
ok   hehe
HEJSAN!   säger:
då vet jag   
Victor Nygren säger:
mm
 
  Herman, har lagts till i konversationen.
 
HEJSAN!   säger:
japp
Victor Nygren säger:
Tjena Herman
Victor Nygren säger:
Görs?
HEJSAN!   säger:
tjaoo!
HEJSAN!   säger:

Herman, säger:
y0
Herman, säger:
asso vem ar kudden?
Victor Nygren säger:
Det är Victor och elin Söderlind 
Herman, säger:
ok
 
  Herman, har lämnat konversationen.
 
HEJSAN!   säger:
mm hehe elin söderlind 
Victor Nygren säger:
Han lämmna 
HEJSAN!   säger:
hehe j  
Victor Nygren säger:
Trevlig typ  P
Victor Nygren säger:

HEJSAN!   säger:

Victor Nygren säger:
jag fråfa varför
Victor Nygren säger:
Han ba= Elin är ful!, jag sa har du sett henne nuförtiden? han ba= NÄE  .. Har du bilder? 

HEJSAN!   säger:
haha ok enligt min ``kompis´´ beskrivning så har han förändrats ganska mycket 
Victor Nygren säger:
mm 
HEJSAN!   säger:
inte för att jag har sett han nu för tiden 
Victor Nygren säger:
han är GANGSTER 
HEJSAN!   säger:
mm det sa hon som är ``min kompis´´ också men hon är typ också en som typ som herman...
Victor Nygren säger:
Vem?
HEJSAN!   säger:
Hon heter Jessica Hildingsson
Victor Nygren säger:
ok
Victor Nygren säger:
Känner hon han?
Victor Nygren säger:
Hur gammal är hon?
HEJSAN!   säger:
hon har verkligen föändrats genom åren... från början va hon typ en sån tjej som va en ängel jämt men nu är hon en som röker jämt, och skolkar m.m.m.
HEJSAN!   säger:
hon är typ 13
HEJSAN!   säger:
mm hon känner han
HEJSAN!   säger:
hon ha typ varit hos han eller va det va 
Victor Nygren säger:
Heter hon på apa?
HEJSAN!   säger:
Jesssica
HEJSAN!   säger:
heter hon på apa men hon har inga bilder
Victor Nygren säger:
ok
HEJSAN!   skickar:

  Öppna(Alt+P)
HEJSAN!   säger:
så såg hon ut
Victor Nygren säger:
ok
HEJSAN!   säger:
nu har hon typ offtast mörkare hår och lite mer 
Victor Nygren säger:
Naajs
 
  Du har tagit emot C:\Documents and Settings\Hem PC\Mina dokument\Mina mottagna filer\Bild 048.jpg från HEJSAN!  .
 
HEJSAN!   säger:
men om man kollar på en bild från typ 4an och sen en bild på henne i 6an såva det ganska mycket skilnad 
 
  HEJSAN!   inbjuder dig att starta visa webbkamera. Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) inbjudan?
 
HEJSAN!   säger:
det där va i 4an och sen kollar du på bilden jag skickade
 
  Du har accepterat inbjudan att starta visa webbkamera.
 
Victor Nygren säger:
ok 
Victor Nygren säger:
Hon var ngt mindre på bilden du höll i
 
  HEJSAN!   har slutat se webbkamera med dig.
 
HEJSAN!   säger:
  i 4an hade hon typ mäst ljusa kläder och typ uppsatt hår och då försökte hon typ som jag mins att göra så att hennes mamma typ inte skulle röka så mycket. men nu fan typ jämt svara kläder och röker och är me gangstes och hon dricker nog också...
Victor Nygren säger:
ok  .. Så gåre ibland..
HEJSAN!   säger:
mmm
 
  •   hampe / iih har lagts till i konversationen.
 
Victor Nygren säger:
Tjena Hampus
Victor Nygren säger:
Läget?
•   hampe / iih säger:
  virr
•   hampe / iih säger:
e
HEJSAN!   säger:

•   hampe / iih säger:
det är bra   självdå+
HEJSAN!   säger:

Victor Nygren säger:
Jo, bara bra 
•   hampe / iih säger:
kung 0)
HEJSAN!   säger:

Victor Nygren säger:
Kudden är Elin 
•   hampe / iih säger:
jaha
HEJSAN!   säger:
JAPP
HEJSAN!   säger:

HEJSAN!   säger:
va gör ni då ?
Victor Nygren säger:
Hampe gick i min klass i 7an och halva 8an..
Victor Nygren säger:
Är med i foto albumet
•   hampe / iih säger:
ska gå nu
•   hampe / iih säger:
tv
Victor Nygren säger:
ok
HEJSAN!   säger:
okej
 
  •   hampe / iih har lämnat konversationen.
 
Victor Nygren säger:
Han var inte så prat villig 
 
  Gaahl / - MAGDA ÄGER :] har lagts till i konversationen.
 
Victor Nygren säger:
Tjena
Victor Nygren säger:
Varför äger Magda?
HEJSAN!   säger:
jadu varför äger magda  ?
HEJSAN!   säger:
HALLÅ SANNA svara för fan 
HEJSAN!   säger:
hehe
HEJSAN!   säger:

Victor Nygren säger:
JA!!
Victor Nygren säger:
?
HEJSAN!   säger:
HALLÅ SANNA
HEJSAN!   säger:
SANNA ALMERSSON LARSSON KAN DU SVARA
 
Du har precis skickat en vibb!
 
HEJSAN!   har precis skickat dig en vibb!
 
Du har precis skickat en vibb!
 
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
alu 
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
städade lite bara 
Victor Nygren säger:
ok 
Victor Nygren säger:
Varför äger Magda?
HEJSAN!   säger:
haha sanna 
HEJSAN!   säger:
VARFÖR ÄGER MAGDA ?
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Hon ville att jag skulle heta det eftersom att hon heter "Sanna äger" är msn ;P
HEJSAN!   säger:
Och inte jag
HEJSAN!   säger:
  skoja ba
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:

Victor Nygren säger:

HEJSAN!   säger:
haha ok
Victor Nygren säger:
Ok
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
;P
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
gör ni då?
Victor Nygren säger:
Inget
Victor Nygren säger:
Typ
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Okej ^^
HEJSAN!   säger:
håller på att fixa lite me några bilder men mååste typ snart sticka för att jag skulle ha stänkt av datorn tills farsan kom hem 
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Okej 
 
  Lilith Paulina.  HAMPUS har lagts till i konversationen.
 
Victor Nygren säger:
Tja Paulina
Victor Nygren säger:
Läget?
HEJSAN!   säger:
hej paulia 
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
hej 
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Hallå 
HEJSAN!   säger:
Hur är det paulina ?
Victor Nygren säger:
vet du vilka alla är?
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
bra, sjdå?
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
nej ingena aning 
Victor Nygren säger:
Bra
HEJSAN!   säger:
jag är elin i gammla klassen 
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
just ja 
HEJSAN!   säger:
och det andra är
Victor Nygren säger:
Elin S, Victor N och
HEJSAN!   säger:
min klasskompis
HEJSAN!   säger:
sanna
HEJSAN!   säger:

Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:

HEJSAN!   säger:
Sanna Almersson Larson 
Victor Nygren säger:

 
  johanna har lagts till i konversationen.
 
Victor Nygren säger:
Tjena Johanna
Victor Nygren säger:
Läget?
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Tjosan ^^
HEJSAN!   säger:
Hej johanna 
johanna säger:
hej
HEJSAN!   säger:
hehe fan min data mus är cp 
Victor Nygren säger:
Kudden är Elin Söderlind
johanna säger:
jaha,okej
HEJSAN!   säger:
japp 
johanna säger:
HEJ ALLA GLADA SÖTNOSAR   PÖZZ PÅ EER
HEJSAN!   säger:
och det andra är min klasskompis
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
vem är gaahl / - MAGDA ÄGER  ?
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
hej sötisaj 
HEJSAN!   säger:
min klasskompis
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Sanna ^^
Victor Nygren säger:
Kompis till Elin
HEJSAN!   säger:
japp
johanna säger:
asså vafan?
HEJSAN!   säger:
va ?
Victor Nygren säger:
Va?
HEJSAN!   säger:
asså vafan? VA?
HEJSAN!   säger:
Sanna kom inte försent imrogon till skolan   ba ett tipps sanna
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Jag ska försöka! 
HEJSAN!   säger:
försöka 
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Mm 
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Det är inte lätt, om man är jag ^^
HEJSAN!   säger:
du har fan alltid kommit nån/ några minuter eller timmr försent 
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
haha 
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
XD
HEJSAN!   säger:
ne har förståt det 
 
  rebecka; har lagts till i konversationen.
 
Victor Nygren säger:
Tja Rebecka
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
lätt johanna 
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Tur att jag inte träffade på Kent idag   var inte med på hans lektion
rebecka; säger:
haaaj 
HEJSAN!   säger:
haha
Victor Nygren säger:
Du vet väl vilka alla utom 2 är a?
Victor Nygren säger:
va?
HEJSAN!   säger:
jaför då skulle du ha fått frånvarande
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Ja som fan
HEJSAN!   säger:

Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:

HEJSAN!   säger:
haha hur många timmar/ minuter kom du försent ?
Victor Nygren säger:
12
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Bara första lektionen ^^ Värre i fredags!
HEJSAN!   säger:
Vem e rebecka;
Victor Nygren säger:
En som börja i våran klass i 4an
HEJSAN!   säger:
hehe joo merkte det i fredags 
Victor Nygren säger:
Gammla klass
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
3an!
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
XD
HEJSAN!   säger:
ok
HEJSAN!   säger:
ok
Victor Nygren säger:
3an.. ok
HEJSAN!   säger:
ok
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Mycket ok
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
^^
johanna säger:
alltså nu hänger jag inte med?
HEJSAN!   säger:
allå va hette hon som började i våran klass i typ 2an men sen flyttade jag...
HEJSAN!   säger:
ok hehe johanna
johanna säger:
jag johann
johanna säger:
a?
Victor Nygren säger:
Vi snacka om vilken klass Rebecka börja våran klass på Östteg
Victor Nygren säger:

johanna säger:
jaha.
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
johanna blondie 
HEJSAN!   säger:
hehe
HEJSAN!   säger:

johanna säger:
men jag tele med stina  
Victor Nygren säger:
Najs
HEJSAN!   säger:
ok
HEJSAN!   säger:

HEJSAN!   säger:

Lilith Paulina.  HAMPUS säger:

Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
ni är så söta allihopa 
HEJSAN!   säger:
hehe paulina 
Victor Nygren säger:
Jag vet! Specielt jag :
Victor Nygren säger:
haha
HEJSAN!   säger:
Johanna va du typ på elofssonhallen igår ?
johanna säger:
GULLUNGAR AZÅÅÅ   
johanna säger:
japp
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
maaaaaah 
rebecka; säger:
vem rä hejsan? 
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
 *
HEJSAN!   säger:
ok jag såg dig 
johanna säger:
eller innebandy+
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
men rebecka
johanna säger:
heheokej  
HEJSAN!   säger:
ok
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
du är så efter stick och brinn
HEJSAN!   säger:
och sandra va
johanna säger:
jag?
HEJSAN!   säger:
va ?
johanna säger:
jaa
rebecka; säger:
va? 
johanna säger:
sa till palle
rebecka; säger:
vem är hejsa och ga? 
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Sanna ;P
johanna säger:
vem vare som såg mig?  vem är HEJSAN?
rebecka; säger:
jaha ;D haha tjaaaaaaa 
HEJSAN!   säger:
hejsan e elin söderlind 
Victor Nygren säger:
Hejsan är en som gick med oss 1an-2an
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
meen rebecka kyss dig i röven? 
johanna säger:
jaha  
HEJSAN!   säger:
hhaha
johanna säger:
det minns jag fan!
rebecka; säger:
kan inte men du får gärna göra de 
HEJSAN!   säger:
ook 
Victor Nygren säger:
Haha
HEJSAN!   säger:

johanna säger:
palle jag kan slicka din stjert?
rebecka; säger:
palle ska slicka mig
HEJSAN!   säger:

rebecka; säger:
vem är hejsan? 
johanna säger:
palle ska suga mig?
Victor Nygren säger:
Seriösa Brudar 
Victor Nygren säger:

rebecka; säger:
kuk! visste inte att du va transa 
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
asså jag mår mardrömmar? 
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
johanna kan inte du komma förbi mig ikväll?  
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:

johanna säger:
jag kommer nu?  HIHHIHI FNISSFNS
HEJSAN!   säger:

HEJSAN!   säger:

Victor Nygren säger:
Så här sent 
Victor Nygren säger:
?
HEJSAN!   säger:
  haha
Victor Nygren säger:
Ska sova snart
Victor Nygren säger:

rebecka; säger:
      johanna heter du johannes lr nått?
HEJSAN!   säger:
  jag me
johanna säger:
kalla det sent om du vill,men jag har alltid tid för palle 
johanna säger:
nej,johanna?
rebecka; säger:
vem är hejsan!
rebecka; säger:

Victor Nygren säger:
Haha
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
bja 
Victor Nygren säger:
Hon bor långt bort
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
MEN ELINSÖDERLIND
HEJSAN!   säger:
elin sööderlind är hejsan
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
ditt kukarsel!
HEJSAN!   säger:
haha
johanna säger:
hon är en penisförlängare?
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
XD
HEJSAN!   säger:

Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
yess 
HEJSAN!   säger:

johanna säger:
visste väl de!
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Aja ska dragga. Hejs 
Victor Nygren säger:

HEJSAN!   säger:

Victor Nygren säger:
Cya
johanna säger:
PEEEEEENISBOLL
HEJSAN!   säger:
kom inte försent imorgon sanna
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Okej okej ^^
Victor Nygren säger:
Ngn till kille?
HEJSAN!   säger:
hejdå sanna syns imorgon
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
hejdå sötnos du vet jag  ar dig 
HEJSAN!   säger:

Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
rofl 
HEJSAN!   säger:
haha
johanna säger:
hejdå du som ska gå du vet att jag alltid kommer att älska dig   
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
Cya ^^
Gaahl / - MAGDA ÄGER :] säger:
hahah
johanna säger:
hejdååå *vinkvink*
HEJSAN!   säger:
haha hejdå sanna
 
  Gaahl / - MAGDA ÄGER :] har lämnat konversationen.
 
  Tomas^Kittel v.3! har lagts till i konversationen.
 
Victor Nygren säger:
Tjea
Victor Nygren säger:
Tja
johanna säger:
mr_nygren?
Victor Nygren säger:
Ja
Lilith Paulina.  HAMPUS säger:
brb baby 
HEJSAN!   säger:
vem e tomas ?
 
  Lilith Paulina.  HAMPUS har lämnat konversationen.
 
johanna säger:
snygging där 
Victor Nygren säger:
Ey
johanna säger:
ey?
HEJSAN!   säger:
ey?
HEJSAN!   säger:

 
  rebecka; har lämnat konversationen.
 
Victor Nygren säger:
Tomas skriv ngt 
HEJSAN!   säger:
vilken tomas är det ?
Victor Nygren säger:
En jag känner
Victor Nygren säger:
Keck på apa
johanna säger:
en fråga. vem är tsms med columbud?
HEJSAN!   säger:
ok
johanna säger:
columbus*
HEJSAN!   säger:
va ?
johanna säger:
vem är tillsammans med fredrik columbus?
HEJSAN!   säger:
ja du johanna fundera på det du
johanna säger:
du?
Victor Nygren säger:
haha
HEJSAN!   säger:
haha
Tomas^Kittel v.3! säger:
Va fan är detta
HEJSAN!   säger:
haha
johanna säger:
fråga mr_nygren
Victor Nygren säger:
En konversation
HEJSAN!   säger:
hhaha
Tomas^Kittel v.3! säger:
kul 
Tomas^Kittel v.3! säger:
Nygren är skönast
Tomas^Kittel v.3! säger:
eller hur?
johanna säger:
nygren är sötast i stan!
Victor Nygren säger:
mm 
HEJSAN!   säger:
hehe
HEJSAN!   säger:

Tomas^Kittel v.3! säger:
hejdå
Victor Nygren säger:
Bye
johanna säger:
bye sötnos
johanna säger:
vemdetnuär
Victor Nygren säger:
Oseriöst
HEJSAN!   säger:

Tomas^Kittel v.3! säger:
Tomas Lybeck
Tomas^Kittel v.3! säger:
keck på apan
johanna säger:
okej?
Victor Nygren säger:
mm
HEJSAN!   säger:

HEJSAN!   säger:
haha
HEJSAN!   säger:
va gör alla då +
HEJSAN!   säger:
?
Tomas^Kittel v.3! säger:
Nygrens fetaste homie
Victor Nygren säger:
Haha
Victor Nygren säger:

HEJSAN!   säger:

HEJSAN!   säger:

johanna säger:
(L=
johanna säger:

HEJSAN!   säger:
Amen jag måste dra
Victor Nygren säger:
ok
 
  Tomas^Kittel v.3! har lämnat konversationen.
 
HEJSAN!   säger:
Hejdå
 
  johanna har lämnat konversationen.
 
Victor Nygren säger:
Hejdå
HEJSAN!   säger:
Vi syns 
Victor Nygren säger:
mm 
HEJSAN!   säger:
japp
Victor Nygren säger:
Dom tre var inte så seriösa... 
Victor Nygren säger:

HEJSAN!   säger:
ne jag märkte det   haha
Victor Nygren säger:

HEJSAN!   säger:
jag fattade det direkt 
HEJSAN!   säger:
haha
Victor Nygren säger:
Haha
HEJSAN!   säger:

Victor Nygren säger:
Aja
HEJSAN!   säger:
  memn jag ska dra nu 
HEJSAN!   säger:
syns 
Victor Nygren säger:
mm
Victor Nygren säger:
Hejdå
HEJSAN!   säger:
hejd¨å
Victor Nygren säger:
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar