Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

måndag 16 februari 2015

2006-03-31 Kl. 14.49 I'm a Gentleman- ett av mina många patetiska försök att vara gentleman under 06 gentemot tjejer!


Victor säger:
Yo
Victor säger:
?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
what=?

Victor säger:
Ta bort blocken ngn gång?
Victor säger:

·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
vars?
Victor säger:
apa
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ja jag sak det när jag kommer hem!
Victor säger:
Ok
Victor säger:
=)
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:

·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ville du träffa mig nån dag
Victor säger:
Men palla snacka med slednecks, han e dum i huvudet
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
när kan du?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ja jag vet men ville du träffa mig
Victor säger:
Visst =)
Victor säger:
Idag?
Victor säger:

·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
hm,..... idag hm.....
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
fdh
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
det va anna
Victor säger:
Vore kul =)
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
 bu
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
mm men det går inte idag! inte på hela helgen
Victor säger:
Men!!!!
Victor säger:
VADÅ DA?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
-äö '
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
n ö´pgyuhåij
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
oköl
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
det emin a dumma kompisar
Victor säger:
mm
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
jooo86y9hu0
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
mh'¨vgbh u
Victor säger:
men det går under helgen alltså =)
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ki,
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
 ji0ne jag e ommnk
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
jag e inte hemma
Victor säger:
LÄGG AV FÖR FAN

Victor säger:
ok
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
.hej jag heter anna
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
hon e 2 pår
Victor säger:
Ja, änsen då?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:

·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
anna älsakr digl,bh
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
p +'4
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
dr

Victor säger:
Orkar inte snacka mer nu
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
jag försåtr dig
Victor säger:
Skriv när du e hemma
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
men dom har gått nu
Victor säger:
Ok =)
Victor säger:
Vill du fara på bio?
Victor säger:
Idag?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
alltså jag kan inte träffa dig idag för jag sak fara bort till på söndag kväll kl 9
Victor säger:
Ok.....
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
jag komemr hem vid 9 och då ska jag ducha och sen logga in om jag kanske hinner så kanske på måndag!
alltså det här känns jätte dumt men det e bara att jag e fullbokad gämt men jag lovar att vi ska fixa det nån gång
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
att vi träffas alltså!
Victor säger:
Okej
Victor säger:
Om du håller det är jag nöjd, bara det inte dröjer as länge
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
mmm förlåt känner mig skit dum frö att jag aldrig kan
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
nej det lovar jag jag ska försöka fixa det men det e också skit jobbigt i skolan nu
Victor säger:
Vadåra?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
men jag ska juh typ bytta till maria skolan efterpåsk för att jag e mobbad har har typ varit det i 4 år
Victor säger:
Ok, vars ligger maria skolan?
Victor säger:
Är det en större skola?
Victor säger:
(Med mer klasser)
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ne  det e en liten minde skola
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
och då får jag den hjälp jag behöver för att jag ska klara mig
Victor säger:
Ok =)
Victor säger:
Jag kan kanske komma till Hannah skolan och träffa dig ngn gång.,. Vore väll kul =).. På en rast
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
jooo
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ja det kan du! ldå kan du spöa upp pierre och june-hee dom som trackar mig hela tiden
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
kan du inte ringa han nuh och snacka ´med han plz
Victor säger:
Vem av dom?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
jag orkar inte gå på lektionen annars
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
pierre
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
eriksson
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
plz
Victor säger:
jag vill inte ringa till ngn :/.. Hjälper inget
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
men snälla det hjälper jag lovar baara han får höra att du bryr dig
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
aja här har du hans nr i alf 0730250242
Victor säger:
men jag kan komma och träffa dig ngn gång, då ser dom ju att jag bryr mig?.. Hur har du hanns nr då?
Victor säger:
.. Ifall du inte gillar han
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
kan det utan till men plz riiing ne jag gillar han inte
Victor säger:
Ok, bättre att säga till han därborta
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ok
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:

·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
jag har redan börjat för en kvart sen
Victor säger:
bara så du vet så är min syrra arg på dig.. Hon vill slå ner dig ;P... Så att duvet.. Men jag är ju intresserad av dig så =)... jag skulle inte tillåta det.. Hm, idag kan jag inte göra ngt... Kanske skriva till deras apa ? .. Men nästa vecka kan vi bestämma en dag då jag kommer.. Ngn bra tid. Nu vet jag bara att skolan finns på grisbacka typ...
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
men du behöver inte ringa
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ne på umedalen! och hälsa victoria att det hon säger inte stämmer för min  pappa e den bästa som finns vet du ens vad hon sakt om han
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:

·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:

Victor säger:
Hon har sagt att han tafsat på henne... Jag vet inte vad jag ska tro... Men det hon är arg på är att du sagt hora till henne.. Jag vill inte lägga mig i.. Men jag skulle skydda dig om ngn försöker skada dig.. Även syrran, hon och jag har varit på varandra åtskilliga gånger
Victor säger:
(At your side, my lady)
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
mm men det där med att pappa har gjort det det har han inte! för  han  skulle  alldrig göra så *snyfft*
Victor säger:
Ok, jag vet ju inte.. Men vi kan säga att han inte har taffsat.. men jag vet att han har chattat med syrran på msn
Victor säger:
Och jag har sett han i webb
Victor säger:
När han snackat med syrran
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ja men han märkte att hon hade det svårt och han e sån som vill hjälpa folk och det försökte jag säga till henne! men det var en gång efter att hon hade varit hos mig ! då hade vi inte ens vari t inne hos mig sen när hon skulle hem så börja hon säga det på msn till han ! och då börja jag snacka med henne om saker att det inte var så m.m men hon e så dum i huvet ursäkta uttrycket men det e sant det
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
du får tro precis vad du vill men det jag säger e bara sanningen
Victor säger:
Ok ;/
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
bara hon kunde förstå att jag tänker på henne för jag tyckte hon var en av mina bästa vänner men när hon börja skriva så så tyckte jag inte det längre men jag saknar henne som faaan
Victor säger:
Jag tror på dig =)
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
hoppas du tror mig
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
och inte henne
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
*gråter*
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
bra
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:

·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
 
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:

Victor säger:
Ok, gråt inte :/... haha...Nämen, hm... Jag förstår att du haft det svårt, jag bytte skola i början av terminen för att det var många CPs på TC...
Victor säger:
Jag ville slå ner dom, men lärarna skulle bara blanda  in polisen så jag bytte skola isstället
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ok ja och det blev inte bättre me det där om händ emellan mig och din syrra! men aja jag ska typ byra skola
Victor säger:
Jag är på din sida. Och du... jag kan kanske komma förbi nästa vecka, vi kan bestämma en tid.. Kanske att jag kan ha med ngn kompis också
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
haha mmm men du kan ringa han och så får jhan e ordentlig uttskällning snälla för min skull jag orkar innte mer
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
va bra att du e på min sida
Victor säger:
Jag skäller hellre ut han på skolgården
Victor säger:
Öga mot öga
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
men det e inte lika roligt
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
för nästa vecka har jag typo bytt skola
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
juh
Victor säger:
Det var väll efter påsk?
Victor säger:
;O
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ne
Victor säger:
Du sa det ju
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
:
Victor säger:
Aja.. :/
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ja men jag ska byta tidigare kan du det
Victor säger:
Kan skälla ut han på apa
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
nu
Victor säger:
?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ok e du inne nu då?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
han heter yxa007
Victor säger:
Jo, men du.. äre inte bättre att jag skrämmer upp han på skolan och säger typ (om du inte slutar tracka Sanna så kommer du att få spö)
Victor säger:
Eller ngt =)
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
men han e inte rädd för det! han får det hemma av hans brosa därför e det bättre att ringa lr skriva han
Victor säger:
Ok, är han 15 år?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ne 12  men han e betydligt starkare och mer mogen än jag
Victor säger:
ok, han skulle nog bli rädd för en som fyller 17 i år =)
Victor säger:
Men du, jag skriver
Victor säger:
Ngt tipps på vad jag ska skriva eller ska jag skriva ngt som jag kommer på?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
jooo men skriv på hans mobil för han e typ nästan adlrig inne på apbrget
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
men skriv det du kommer p¨å
Victor säger:
Ok =)
Victor säger:
Du är så vacker Sanna.. En plåga att aldrig få träffa dig :/

 Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare:
Du är så vacker Sanna.. En plåga att aldrig få träffa dig :/

Victor säger:
Du är så vacker Sanna .. En plåga att aldrig få träffa dig :/

Victor säger:

·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
för det e bättre till hans mobil då frå han det på en gång och då kan jag säga vad han skriva
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
jag fattar
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
men kan du skriva han på hans mobil han e aldrig inne på apbergt
Victor säger:
Ja, det kan jag göra
Victor säger:
min sköna
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
 men har du hans nr då?
Victor säger:
Du gav mig det =)
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ok skriver du nu lr?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
när=
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
?
Victor säger:
Du gav mig ju det för bara ett tag sen =)
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ok när skriver du
Victor säger:
Typ nu? =).. Vad exakt äre han gör som är dummt?
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
man han skrattar åt mig! han säger saker som kränker mig! tvingar mig att säga saker annars slår han ner mig m.m
Victor säger:
vad har han sagt?
Victor säger:
Har han slagit dig?
Victor säger:

·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ja det gör han typ gämt förra torsdagen slog han mig i ansiktet så jag har ett blåmärke
Victor säger:
JÄVLAR
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
men att jag e ful och äcklig och sticker att jag aldrig duchar m.m
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
det e jobbigt
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
vad skriver duh
Victor säger:
SLÅ EN TJEJ!!! FAN; HAN BÖR LÄRA SIG EN LÄXA!!!... Ska smsa han =).. men du är 15 och borde vara starkare.. Aja =)
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
jo jag vet men det e jag inte ;
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
sorry
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
skriver du nuh
Victor säger:
mm, ska hämta mobilen
Victor säger:
....
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ok¨
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
 vad ska du skriva
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
har du hämtat deb
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
den
Victor säger:
Men typ att han ska ge fan i att slå dig och att om jag får höra det igen så kommer det inte bli kul för han.. Samt att han ska lägga av att säga kränkande saker till dig för du förtjänar bättre än så... Och du är min vän  och om han fortsätter kommer jag att ta dig i försvar!
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
mm ska du skriv ahan
Victor säger:
mm, japp
·$04 synd att du inte gillar mig för jag gillar dig så otroligt mkt    ·$61 säger:
ok skriver du nu
Victor säger:
Det är hanns mobil nr också?
Victor säger:
Helt säkert?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar