Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

måndag 9 juni 2014

Linn Forsgrens skuld från den 21 JUNI 07 inbetalad! Jag tar därmed bort ett flertal inlägg som berörde henne och hennes skuld till mig!

Skulden på 4500 skr inklusive ränta på beloppet enligt 6 § räntelagen (1975:635) från den 21 juni 2007 till dess betalning sker har betalats in!

Domen:

Jag fick den 21 maj år 2014 in oväntade pengar på mitt konto.

Jag förväntade mig att ha runt 3500 skr efter en viss tids sparande men sen när jag loggade in så låg summan på 10191.

Jag förstod inte vart pengarna kommit ifrån men tänkte mig att det var en försenad lön från sysselsättningen som sparats ihop under tiden sep-maj 2013-2014.

Nu idag så fick jag ett brev hem i brevlådan från Kronofogden där det stod att Linn Forsgrens skuld var "slutbetald" och att ärendet avslutats.

Jag loggade in på min internetbank och kollade på historiken.

Detta var vad jag kunde se:
14-05-2114-05-21 U 9225 09 840,004 231,91
14-05-2114-05-21 U 9224 09 5 960,0010 191,91

Sammanlagt hade jag fått in 6800 skr.

Jag var missnöjd till en början eftersom att skulden legat på 9500kr år 2011 och jag hade förväntat mig en ökning med runt 1200kr varje år sedan dess.

Jag vet inte om siffran 9500 varit felaktig 2011 eller om räntorna gått ner med åren. Siffran hade i alla fall sjunkit sedan dess.

6800 var knappt hälften av de 12-13k som jag förväntat mig.

:(

Men skulden är alltså inbetald nu.

Eftersom att Linn har betalat sin skuld så tar jag bort alla mina inlägg angående henne eller skulden så länge de inte haft betydelse för RPU:N.

Följande tas bort:










Förundersökningen och domen tas inte bort då de är av betydelse för att motbevisa felaktigheterna i Vuxenpsykjournalen som skrivits in i min RPU där det står att jag "varit i rätten både för att ha blivit misshandlad samt ha misshandlat" under sommaren 08 när jag alltså bevisligen var i rätten enbart för att själv ha blivit misshandlad.

Det faktum att Linn Forsgrens farsa är överläkare på Vuxenpsyk och att han kanske kan påverka rättspsyk på olika sätt gör att jag också är lite paranoid över risken att jag fått sitta längre till följd av min bakgrundshistoria med Linn. Vem vet hur han kan ha påverkat läkarna på rättspsyk!

Så mina inlägg angående dessa misstankar blir kvar så länge jag är kvar inom psykiatrins våld. Han satt trots allt på ett möte gällande mig i november år 2011 och diskuterade min framtida vård ifall jag skulle bli intagen på vuxenpsyk igen. Nu blev det aldrig så utan jag dömdes till rättspsyk istället. Då Linns farsa sommarvikarierar på rättspsyk så känns det som att han kanske har haft ett finger med i spelet (Lars Nygren också) i att saker går så långsamt.

Den dagen jag är en fri man tar jag bort domen och förundersökningen samt alla konspirationsteorier som jag skrivit om angående Linns farsa och Lars Nygren.

Klart de kan påverka rättspsyksläkarna.

Jag är inte dum..

Linn Forsgren hotade mig ju till och med år 2011 med att hennes farsa var "överläkare på rättspsyk" och att hon "hoppades att jag skulle hamna där för att då skulle jag aldrig bli utsläppt".

Jag tar inte lätt på hot om de är av detta allvarliga slag.

I alla fall inte när jag hamnat på det stället.

Jag har sedan tidigare avlägsnat de två till tre filmer på Youtube där Linn Forsgren, jag och några andra figurerade så de är redan borttagna.

Bilder på Linn Forsgren som finns på min blogg kommer  att avlägsnas nu när hon betalat sin skuld.

Domen och förundersökningarna blir kvar så länge jag känner ett behov av att motbevisa felaktiga uppgifter i utredningen från Huddinge som bygger på felaktigheter i Vuxenpsykjournalen.

Kanske skulle Linn Forsgrens farsa kunna avlägsna dessa uppgifter då han är just överläkare på Vuxenpsyk.

På så sätt förlorar jag min anledning att ha ute domen och förundersökningarna som gällde Linn Forsgren och hennes vän Marie.

Slutligen så vill jag spekulera i att skadeståndet kom in nu till följd av mitt meddelande till Linn i mars eller aprill.

Jag erbjöd henne en deal vilket ledde till en utskällning från min behandlande läkare (hon var tydligen inte intresserad) som trodde att jag kontaktat en överläkares dotter utan anledning.

Men nu var det så att jag och Linn gick på Tegs Central samtidigt (jag i nian och hon i sjuan) så vi träffades redan år 2005. Hon var en nära vän till ryktesspridaren Elin "Åkiz" Åkerlund. Sen har vi varit både ovänner och vänner.

Framför allt var vi vänner mellan 09-2011.

Att hon var en tidigare vän samt att hon hade sin skuld hängande över sig gjorde att jag såg en möjlighet i att kontakta henne.

Tanken var att hon kunde lägga in ett gott ord hos sin överläkarfarsa mot att jag avskrev hennes skuld. Då skulle han lägga in samma goda ord till min behandlande läkare som skulle ha möjligheten att skriva ut mig helt eftersom att jag har utan SUP och då kan läkaren i praktiken skriva ut mig helt när som helst.

Hon gillade inte förslaget men jag tänkte att vi bägge skulle bli av med två domar som hängde över oss.

Nu har Linn i vilket fall som helst betalat sin skuld så jag tar bort alla inlägg och bilder.

Förundersökningarna och domen tas bort när felen i vuxenpsykjournalen har strukits.

Det var allt. :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar