Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

lördag 25 januari 2014

Kvinnan som adopterade mig är en rasistisk, patetisk, självömkande och självförnekande hora...

Hon kan inte se att hon gjort något fel någon gång, hon är en kristen radikal, homofob, emot sexiga kläder om syrran bär dessa, emot sex innan äktenskapet, kallar kvinnor i min bekantskapskrets för horor och slår mot mig för att djävlas med dem.. (t.ex. påverkar SOC till att ge mig en förvaltare vilket skadar mig och Inte Ilona, men det var Ilona hon ville förhindra från att få pengar)..!

Dessutom anser jag att hon inte klarade av föräldrarollen, att hon inte klarade av ungdomar från Brasilien, att hon inte var lämplig som adoptivförälder för något barn med annorlunda hudfärg (hon hade behövt ett barn som aldrig hamnar i någon konflikt och som sköter sig felfritt, och adopterade hamnar alltid i konflikter eftersom deras hudfärg ger skäl för det) då barn med annorlunda hudfärg får det jobbigare då det finns intoleranta vita individer.

I direkt samtal över telefon så anser den för mig rasfrämmande kvinnan att "hon inte överlevt" om hon inte gått till barnpsykiatrin, att det faktum att det var bråk i hemmet tydde på att jag hade något fel (normala föräldrar inser att om deras barn utsätts i skolan så ligger felet på skolan eller på andra elever, inte på deras unge), att jag behövde hjälp (barnpsyk ger då fan ingen hjälp, de sabbar framtiden) och en massa annat verklighetsfrånvänt.

Det är klart att jag behövde hjälp.. Men inte genom BUP-kontakt utan genom att man tog allvarliga samtal med Tegs Central och kanske till och med anmälde Tegs Central för att de inte kunde stoppa ryktesspridningen som gick om mig, eller diverse bråk på skolan.

Hon kanske skulle anklagat andra elever som gick på skolan för saker och gått till rektorn angående vad dessa gör mot "hennes" unge.. Som en normal biologisk mor hade gjort..

Hon kanske skulle insett att en normal morsa alltid är partisk med sina egna barn och alltid överför skulden på de andra om det inte står utom rimligt tvivel att ens egna barn är skurkarna. Och i mitt fall så var det uppenbart att det var flera som gjort fel inklusive mig själv, då kunde hon ha gett sig på de andra genom att ha kontaktat skolan angående dem.. Inte kontakta skolan angående mig som om jag var orsaken till problemen!

Men nejdå, hon kontaktade skolan och sa en massa skit om mig och sen kontaktade skolan BUP.. Eller så kontaktade hon BUP direkt!

Kidnapparen som kidnappat mig ifrån Brasilien under förevändningen att jag skulle få ett bättre liv, försöker sedan i telefonen att slå ifrån sig detta och skylla på alla möjliga saker.. Det är inte friskt! Att vägra inse de fel man begått...

Så som att söka hjälp av Barnpsykiatrin!!

Att alla ungdomar är jobbiga inser hon inte, och försöker säga att jag var jobbigare än andra.. Men efter samtal med andra killar i min ålder så vet jag att andra var till och med värre än mig i hemmet eller på skolan..

Det är lätt att måla ut sina egna adoptivbarn som djävulens avkomma inför psykiatrin som mer än gärna använder djävulsbilden när det passar dem att måla fan på väggen, och sen blunda för att alla som hamnat snett är ungefär likadana som deras egna adoptivbarn i olika grader!

Jag och syrran ska alltså genomlida helvetets alla nivåer för att våra kidnappare till adoptivföräldrar inte klarade av föräldrarollen och tyckte att vi var för svåra.. Så jag skall i dag behöva böja mig för diskriminering av samhället för att de inte var föräldrar nog för uppgiften som adoptivföräldrar...

Ingen tvingade dem att ta på sig uppdraget... De själva tvingade mig och min syster till diskrimineringslandet Sverige där diskriminering av alla som stämplas med diagnoser av rasister kallas hjälp.. Och de själva tvingade med oss till rasisterna inom barnpsykiatrin..

De har tvingat mig till smygrasisternas högborg Sverige, de har tvingat mig till psykiatrin, de har skapat en djävulens avbild av sina adoptivbarn, en bild som psykiatrin använder för att t.ex. låsa in mig på rättspsyk och sen så försvarar de sina illdåd med att "annars hade inte vi överlevt", "ni var så jobbiga", "det gick inte att kontrollera er" eller att "vi ville hjälpa er så att ni inte skulle bli utsatta i skolan"....

Jaha, så man hjälper oss genom att göra så vi blir utsatta för samhället och dess SYSTEM istället.....!!!??

Systemet utsätter en för mycket värre diskriminering än den man upplevde en period i skolan, då är det för fan myndigheterna som står för diskrimineringen.. Och sen kallar de den för hjälp och om man försöker kämpa mot diskrimineringen så saknar man insikt i sin sjukdom och allt möjligt.. I skolan inser lärare iaf att mobbing är mobbing, och kallar den inte för hjälp..!!

Som sagt, ingen tvingade kräken till att adoptera ungar, ingen tvingade dem till att adoptera tvillingar när de kunde ha adopterat en unge om de inte klarade av två, eller två ungar i olika ålder, ingen tvingade dem att bli föräldrar eller att hamna i en jobbig situation med två tonåringar som tog ut sin ilska över ryktesspridning och rasism på skolan i hemmet...

De tvingade oss till detta land, de lovade Brasilien att vi skulle få bättre liv med lika rättigheter och möjligheter som alla svenska medborgare, de tvingade oss till Barnpsyk och de tvingade på sig själva all skit genom att adoptera..

Så adoptivbarnen ska få kämpa och ta sig ur det helvete med systemet och myndigheter som adoptivföräldrarna/kidnapparna förorsakat...

Det är klart att mina brott förorsakat domarna.. Men det är så mycket som beror på adoptivföräldrarna och hade de inte agerat som de gjorde så hade jag och syrran aldrig behövt protestera mot systemet eller begå hotbrott i protest mot detsamma.

Hade jag bara ansetts fullt normal hela vägen så hade allt flutit på hela vägen också... En diagnos gör inget så länge man inte använder den som ursäkt för tvångsåtgärder, handikappstöd eller påtvingad praktik bland handikappade..

Jag bryr mig inte ifall det står fullt normal eller något annat så länge jag precis som Ilona som har ADHD får fulla rättigheter och möjligheter i detta rasistiska förtryckarsamhälle.. Tydligen så får vita med t.ex. ADHD göra vad de vill men inte mörkhyade med autistiska drag.. Om jag verkligen lider av någon diagnos kan man också ifrågasätta! jag menar att jag blivit lite avvikande av all diskriminering jag fått utstå sedan 06.

Min adoptivfarsa är till viss del förstående och snäll, och det är bra men han låter sig hunsas av äckelkärringen som är den som drivit igenom kontakt med BUP och samtal om god man med soc och allt annat som jag hatar... Det är denna kvinna som är orsaken till all skit för hon har fattat alla beslut och han har snällt följt efter som en toffel...

Min adoptivmorsa skulle ha inseminerat sig och sen så skulle adoptivfarsan ha blivit adoptivfar till ungen! Den här störda kvinnan har sabbat mitt liv genom sitt skitsnack till barnpsyk...

Jag hatar verkligen att jag måste jobba på handikappställe och söka praktik som handikappad till följd av deras skit.. Jag borde i ett icke rasistiskt och normalt samhälle ha ansetts normal från början och därmed få jobba och söka praktik som en normal svensk medborgare.. Eller som i Ilonas fall ha alla rättigheter och möjligheter trots diagnos!

Sen ansågs jag visserligen som normal upp till 16 års ålder.. Varför man ändrade min status då berodde på äckeladoptivmorsan som kontaktade barnpsyk när man skulle ha gått till skolan och snackat skit om de andra eleverna.. Så de fått problem istället för mig..

Kommer för alltid att se henne som ett rasistiskt luder och aldrig som en djävla förälder.. Rasist då hon per automatik anser att adopterade ungar har fel om de är bråkiga, och inte kan tänka längre än sin rasistiska näsa.. Delvis tänka sig att vita elever i skolorna kan vara orsaken till problemen där som leder till utbrott i hemmet.. Felet behöver aldrig ligga hos den adopterade!!

Hon är sjuksköterska på barnavdelningen och har därmed en övertro till sjukhuset och till läkare... Bortförklarar diagnoser med att hon som simpel sjuksköterska inte kan avgöra om jag lider av en diagnos eller ej, "hon är ju ingen läkare" -citat.........

Nej, men hon skulle föreställa min MOR och en mor kan för i helvette jämföra sina barn med andra barn och avgöra sådant på egen hand......!!!!!
Hur svårt ska det vara att säga "min son har inget handikapp!!!"... Och sen lyfta fram allt bra som tyder på att sonen är fullt normal till psykiatrin.. Och överklaga om de inte lyssnar samt anmäla.. Hur svårt ska det vara att faktiskt agera som en biologisk förälder!!!???

Min biologiska mamma och pappa hade agerat som mig, delvis stridit mot skiten.. Dessa kidnappare saknade visst beskyddarinstinkter att beskydda barnen från handikappstämplingar och annat dåligt som kan grusa ambitioner i framtiden..

Och om en läkare då stämplar ens intelligenta son som lindrig retard så kan man då som mamma bestrida detta eftersom att man som mor vet bättre, hon har ju varit med hela uppväxten och kan basera sig på det medan en läkare bara läst nå skit från någon anteckning..

Sen måste jag säga att det var inte en läkare som stämplade mig som lindrig retard utan en kurator.. Psykolog m.m.

Aja, hon klarade inte av uppgiften som mor... Som inte ens kan inse att sonen är normal och frisk, antar att rasistiska fördomar om mörkhyade orsakade att hon gärna förlitade sig på rasistpersonal. Istället för på det hon ser framför ögonen, -"en normal svensk medborgare som utsätts på grund utav rasism och illvilja hos vita elever, framför allt äckliga fjortisar som sprider rykten"...

Jag ville aldrig bli kidnappad under lögnen "adoption-bättre liv för barnet-blir svensk medborgare- får alla rättigheter och möjligheter som följer på det"...

Hade lögnen varit en sanning så hade jag välkomnat adoptionen..

Men när allt var lögn från Sveriges sida och man anses som "andra generationens invandrare- lider av sjukdom så fort en konflikt uppstår- har sociala handikapp- retardation och asperger- allvarlig psykisk störning, behöver behandlas diskriminerande- vi kallar det för hjälp-etc...

Ja, då ville jag fan inte bli adopterad hit..

De har förstört sin äldrevård om de förväntade sig att jag som en god son skulle ställa upp.. För jag kommer låta dem behandlas som skit i minst lika många år som jag anses handikappad... Och så länge jag behandlas därefter...

De har inte agerat de goda föräldrarna sedan 06 (och jag skiter fullständigt i om de ställer upp som om jag vore ett litet barn med diverse skjuts hit och pryl dit), vad jag pratar om när jag nämner goda föräldrar så skall de strida för sonens "status som normal"... Eller i all fall för sonens rätt till att inte vara bakbunden av systemet! Om ADHD-människor får göra vad fan de vill så bör jag få göra det också.. Att de låter mig och syrran bli diskriminerade utan ett pip är att inte vara goda föräldrar!!

Kommer aldrig att tala för dem mer än vad de talat för mig om de får myndighetsproblem på äldre dar, och de har aldrig talat för mig...
De kanske anser att de har varit på massor av möten och "talat för mig" men då glömmer de bort att de har inte framfört det jag ville..

Äcklen har bara framfört sånt som psykiatrin eller förvaltare har velat höra, och resonerat vad som är bäst att göra efter nuvarande omständigheter.. Delvis, de har alltid spelat enligt fiendens regler..

Pratar man för mig så strider man mot fienden, man spelar fan inte med... Det betyder att de skulle ha krigat mot Håkan när han ansökte om förvaltare, de skulle ha krigat mot rättspsyk när de stämplade mig som psykiskt störd och de skulle ha riktat problembilden mot andra än mig i högstadiet, de skulle ha begärt förvaltare för Ilona och inte för mig då hon utnyttjade mig och inte tvärtom, och de skulle ha låtit mig flytta ut utan stödteam eller alternativt talat med myndigheterna när jag uttryckt missnöje med teamet att det är dags att avveckla det helt och hållet..

De skulle framför allt ha låtit mig få bo kvar hemma om de inte själva kunde pröjsa för min lägenhet. Ingen ansökning till försäkringskassan nej, för det kräver diagnoser, diagnoser som jag förnekade och anser att man skulle ha fortsatt att förneka..

Om jag skall beskriva deras historia som föräldrar så kommer jag beskriva det som motsvarar vad de sagt om mig till psykiatrin, nämligen allt det dåliga...

Inget positivt minns jag, ty, de mindes då fan inget positivt om mig...

Inte om man läser journalerna i all fall....

Att snacka skit gick bra men inte att snacka om positiva händelser!!! Och jag ska behandlas diskriminerande till följd av deras skitsnack...!!?

För att myndigheter och psykiatri antar att skiten är hela bilden? När det var undantagen från den normala vardagen..

Det här glömmer jag inte..

Horfittan som adopterade mig kommer aldrig att vara mer än en äcklig kärring i mina ögon som orsakat helvetet för mig..

De är fortfarande naiva och godtrogna.. Jag är inte naiv eller godtrogen längre, och jag kommer att låta dem känna av det jag kännt de senaste åren.. Det är inte bara jag som kommer att känna ångest inför det som är förflutet, mina kidnappare till adoptivföräldrar kommer också få känna ångest i framtiden..

Vad jag minns så hade en annan kille, som ansåg normal, en bra barndom med bra föräldrar.
Men de fick killen att anses handikappad, och gav honom ett mindre värdigt liv genom handlingar de begick när killen var 16 år gammal. De ändrade liksom förutsättningarna, och därmed de ljusa möjligheterna för killen.. Grusade alla hans politiska ambitioner? Genom att lämna över framtiden i händerna på rasistpersonal som förvränger historian.. Och delar ut diagnoser...!!

Ja, de skulle ha fått igen på äldre dar det de gav till sonen när han var ung och växte upp.. Men på grund av besluten det 16 åren, och som ledde till handikappstöd och skit det 19 året när sonen flyttade hemifrån, så har de strukit ett streck över den goda tiden och gjort klart att resten av livet ska sonen ha ett andra klassens skitliv..

All tacksamhet försvinner då, alla tankar på de "goda föräldrarna" försvinner och hat mot hur de svikit och låtit "den som var normal" bli "handikappad" tar över..

Ja, om inte sonen återfår sin status som normal svensk, eller alternativt återfår alla rättigheter och möjligheter i samhället, så kommer de att märka och känna av att förräderiet mot den normala unga mannen, som ledde till att han stämplats som onormal, leder till att inte heller den tidigare tacksamme sonen kommer att visa dem den tacksamhet som de innan sveket gjort sig förtjänta av..

Sonens väg var glasklar: Normal uppväxt, normal klass, normal skolgång, normalt jobb, normalt liv, normala möjligheter, normala ambitioner.

Föräldrarnas väg till ålderdomen var glasklar: uppfostra adoptivbarnen, göra dem till självständiga vuxna, se hur de lyckas i livet, få hjälp av dem på äldre dar.

Istället blev sonens väg till följd av deras svek: Normal uppväxt, normal klass, normal skolgång, onormal flytt hemifrån, onormalt stöd i hemmet, onormalt vuxenliv, onormal praktik, onormala jobb, onormal behandling, onormalt liv, onormala möjligheter, obefintliga möjligheter för ambitioner.

Och föräldrarnas väg förändras den med: uppfostra adoptivbarnen, misslyckas med att göra dem till självständiga vuxna (de hade lyckats om de inte dragit in SOC och SOL via LSS samt god man), se hur de misslyckas i livet till följd av deras djävla svek (de bakbinds av myndigheter som använder diagnoserna som grund för detta och sen när de vuxna barnen försöker frigöra sig genom hot och annat så blir det rättspsyk eller LSS-boende), de får absolut ingen hjälp eller tacksamhet på äldre dar..

Ni har misslyckat den här adoptionen/ "you have failed this city"...

Eller snarare, de borde aldrig fått adoptera då de var olämpliga!! Och sen så kommer som sagt jag att besvara ont med ont som jag alltid gjort, om de låter mig plågas i ett myndighets helvette så kommer jag inte lyfta ett finger om de hamnar i en liknande situation på äldre dar.

Den som inte spelar den gode föräldern, kan inte förvänta sig den gode sonen..

Den gode föräldern som sätter barnen före allt annat!!!

De anser att de gjort detta men nej nej..

Barnens bästa handlar aldrig som de tror om att göra det man tror är bäst för barnen när de skall flytta ut, det tänket funkar när barnen är små och inte kan tänka själva..

De vuxna barnens bästa handlar om att faktiskt föra en dialog med dem om vad de har för planer i livet och vad de anser vara bäst.. jag anser att normal status hade varit bäst för mig, så bara genom att beblanda mig med psykiatrin så har de svikit det där om att göra det som är bäst för barnen.. Bäst för barnen är att de får ett normalt liv.. och inget annat djävla helvetes skit.

De borde ha förstått detta, jag anser härmed att deras bästa på äldre dar är att ligga och ruttna bort..

Varför höra dem? Det låter ju bra, de är ju gamla då.. De hörde ju inte mig vad jag ville i livet..

Och gjorde vad jag inte ville... Orskaade så att jag blev negativt särbehandlad av samhället, när jag bara vill bli positivt särbehandlad eller inte särbehandlad alls!

Jag ville ta mig upp i politiken.. Inte så roligt när man kan slänga massa psykanklagelser på mig.. Vad de har förstört, föräldrar är de då fan inte..

Mina föräldrar är i Brasilien någonstans.. Denna psykiska misshandel som Sverige utsätter folk för genom diagnosstämplingar skulle nog skrämma slag på dem.. De lämnade inte bort mig för detta... Om Sverige inte behandlar adopterade som fullvärdiga svenskar och ger dem alla möjligheter och rättigheter som följer på det så kommer det att komma fram.

Adoptioner skall stoppas... Önskar ingen denna grymma behandling. Punkt slut!

Om de ville att jag skulle ge toppbetyg till Sverige så skulle de ha låtit mig förbli normal svensk i pappren.. Jag var ju stolt svensk innan förvaltarskapet trots allt... Även det har de tagit ifrån mig, för nu känner jag mig som en andra klassens svensk och det gör mig inte stolt, utan avundsjuk och förbannad...

Borde aldrig adopterats hit, det är omänskligt hur rasistisk de ser påen adopterad som hamnar i problem med en vit svensk.. Och icke biologiska föräldrar kan inte sätta sig in i det eftersom att de inte själva förstår sig på situationen att bli utsatt i skolan för sin hudfärg, och sen stämplad av psykiatrin för att de har rasistiska fördomar om mörkhyade som hamnar i konflikt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar