Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

söndag 29 december 2013

Jag smygfilmar Ilona Hyvönen, Jonas Rezai och Emilia hemma hos Ilona på Haga under 2008! De var störda! (Äldre inlägg från 2010 angående en händelse under sommaren 08 överfört från FaceBook, stavningen är som den var då).

Tidigare inlägg från innan detta inlägg som skrivs här, gällande mig och Ilona:

År 2007:

http://mrnygrenfan.blogspot.se/2012/03/ilona-hyvonen-tog-emot-pengar-och-saker.html

http://mrnygrenfan.blogspot.se/2012/03/historien-med-ilona-hyvonen-och-emilia.html

http://mrnygrenfan.blogspot.se/2012/03/ilona-hyvonen-anmalde-mig-for-ofredande.html

http://mrnygrenfan.blogspot.se/2012/03/flashback-ringer-agent-victor-eller.html

http://mrnygrenfan.blogspot.se/2012/10/uppfoljning-pa-msn-ar-2007-med-ilona.html

År 2008:

http://mrnygrenfan.blogspot.se/2013/07/ilona-och-emilia-blir-galna-och-hotar.html

Nu tänker jag berätta lite om en händelse från år 2008 när jag var hemma i Ilonas farsas dåvarande lägenhet på Haga i Umeå. Jag var där som många andra gånger men den här gången skiljde sig från andra gånger då det blev onormalt mkt strul.

Jag for till Ilona efter middagen någon gång (bodde fortfarande hemma hos föräldrarna) och jag hade med mig min laptop som jag fick när jag fyllde 18 år i december 2007. På min laptop fanns det otroligt mycket bilder på brudar som jag haft kontakt med genom alla år på apberget.se och MSN, Ilona och Emilia var två av dessa brudar men det rörde sig om flera hundra olika då jag sparade alla snygga bilder jag kunde hitta i tjejernas album på apb på min dator. Jag brukade ju fantisera om och runka till dessa bilder när kåtheten blev som störst och behövde NYA för att jag tröttnade rätt snabbt på de gamla bilderna. Jag har hittils fått lösa mitt sexuella behov genom runkning och juckning till bilder och är rätt desperat. Jag hatar porr och tänder inte på extrema nakna bilder så jag använder mig av påklädda sexiga bilder på brudar jag träffat istället. Dessa brudar känns mer nära och åtkomliga! Det är bland annat på grund av mitt behov av bilder som jag blev väldigt arg när jag blockades från apberget, bilderna gick inte längre att nå...

Hur som, när jag anlände till Ilona bar hon en sommarklänning (detta var under sommaren 2008) och hade sin kompis Emilia på besök. Båda två var väldigt snygga men jag var mest intresserad av Ilona. De sa till mig att Jonas Rezai (en liten halvsvensk/egyptier) skulle komma om ett tag.. Den här killen är fett jävla dryg och skrattar till allt möjligt även om det inte är ett dugg roligt. Självklart tyckte tjejerna om lillkillen (han är 18 år men jävligt kortväxt och han var 16 år då) och så men inte jag! Han var också trevlig mot dem medans han hela tiden drygade sig mot mig!

Jag hade med datorn somsagt och kopplade in den i köket då tjejerna ville kolla nätet och annat vilket de fick göra. Jonas kom och gänget på tre personer gick in i vardagsrummet och satte sig i soffan framför en stor 40t TV som Ilonas farsa ägde. Jag var kvar i köket och fick en lysande idé: jag skulle filma Ilona utan att hon visste om något med min dators webbkamera!

Jag startade upp ett program som heter Pinnacle Studio 11 och sen startade jag filmkameran och minskade ner fönstret, på detta sätt så var ju webbkameran igång och spelade in allt som hände. Jag tyckte ju att Ilona var jävligt snygg och ville ha runkmaterial till kommande nätter !!

Jag tog datorn och bar in den i vardagsrummet och sen placerade jag den på en säng i vardagsrummet som tillhörde Ilonas farsa. Ingen av de andra visste om att webbkameran spelade in och de hade alkohål och drack en del. Jag visste ju att de kanske skulle komma att göra roliga och sexiga grejer! ! Efter ett tag blev de intresserade av att se på mina bilder som jag hade på datorn (jag anade att Ilona och Emilia kanske skulle försöka ta bort någon bild men jag hade kopior på min stationära dator därhemma) så jag startade ett bildspel. Det tog typ en timma för bildspelet att spela klart eller mer och de skrattade åt gamla bilder och tyckte det var roligt först men sedan tröttnade de på att kolla på bildspelet. Ilona tog av sig till string och BH och satte sig i soffan i det samt gick runt så och jag tänkte på underbara stunder med inspelat material när detta hände.

Efter ett tag började Jonas att dampa för att han fick syn på en bild på sig själv på min dator och började rasa över att den skulle bort och skit (förmodligen hade den hamnat där av ngn konstig anledning), jag lovade att ta bort bilden och sa även att Ilona fick ta bort några bilder om hon ville. Ilona klädde på sig till sommarklänning igen och sen satte hon sig vid datorn (klockren film när kameran filmar henne på så nära håll tänkte jag) och hon började att ta bort bilder hon inte ville ha. Jag gick fram och så och kollade så att hon inte gjorde ngt dumt men hon började tycka att jag var för närgången och sa åt mig att gå därifrån. Jag satte mig i soffan och la mig ner. Emilia skrek till och klagade direkt så jag satte mig upp (det uppskattades inte att jag la mig i soffan tydligen) och sen gick hon och Jonas ut genom ett fönster på taget och satt där, det var ingen balkong.

Jag gick fram men stog lite på avstånd för att kolla vad Ilona höll på med och märkte att hon raderade ut hela mappar med bilder men det rörde mig inte så mkt mer än att jag blev besvärad då jag hade kopior hemma på alla bilder. Sen gick hon till skrivbordet och började radera ut alla genvägar och annat som fanns där och hon tog bort filer som inte fanns sparade någonstans! Då blev jag förskräckt (Ilona var ju full) och ingrep genom att ta tag i musen och vi slet båda i musen medans hon började skrika lite! Emilia och Jonas kommer in igen och Emilia ställer sig bakom Ilona och ger henne ryggdunkningar medans Jonas går på mig och försöker hålla fast mig. Jag orkar inte bråka och gör därför inget våldsamt men om jag velat så hade jag enkelt kunnat plocka lillJonas.

Ilona raderar jävligt mkt på datorn och går därifrån och sen skrattar hon och börjar dansa medans Emilia också ser skadeglad ut och går och sätter sig i soffan tillsammans med Jonas. Ilona lämnar rummet och jag sätter mig vid datorn för att i min förskräckelse se vad hon har raderat.. Jag är uppretad och arg inombords. Jonas börjar irritera mig genom att kasta grus eller annat mot min dator och jag stänger ner datorn och far hem! Innan jag far säger jag att de kommer att få ångra det inträffade och att jag har filmat dem! De börjar reagera men jag drar ut genom dörren och stiger på moppen och kör iväg!

Väl hemma kollar jag in materialet som blir en stor jävla besvikelse! ! Nästan allt jag filmat har raderats bort på något konstigt sätt och enbart de sista tio minuterna finns inspelade.. Ett annat stort minus är att ljudet försvann efter cirka fem minuter! Aja, jag hade iaf nånting och jag la ut det på Youtube! Nu finns det inte kvar men jag har filmfilen om ni undrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar