Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

söndag 29 december 2013

Jag festar hemma hos Ilona Hyvönen på Haga och henes EX Azad "Dello" kommer dit med kompisar! Det händer en hel del! (Äldre inlägg från 2010 angående en händelse från 2008 överfört från FaceBook, stavningen är densamma som när inlägget skrevs).




En annan gång under år 2008 så träffade jag hennes nuvarande EX DELLO (Azad) för första gången..

Jag for hem till henne hos hennes farsas lägenhet på HAGA och hon var ensam hemma till en början. Vi softade som vi ofta brukade göra och jag hade med mig cigg som vanligt. Den här kvällen skulle Ilona FESTA (hon fick egentligen inte dricka i lägenheten för sin farsa men gjorde det endå när han var borta på jobbet) och få besök.

Senare på kvällen kom hennes besök! Ett gäng invandrare i 27 års åldern. Det här var antingen araber eller turkar tänkte jag och undrade vilka människor hon släpper in i sin farsas lägenhet utan lov.. En var lång och smal, en annan var ganska bred och en tredje kortväxt och kraftig. En fjärde var gamlare än de andra tre och man förundrades över hur hon kunde ha kontakt med dessa gamlingar (hon var själv 16 år).

Vi skruvade på hög musik via hennes farsas PS3 och surround-anläggning och det ekade i väggarna. Ilona hoppade i knät på en av de yngre turkarna som såg bäst ut av dem.. Han pratade med bryten svenska och var ganska kortväxt men kraftig. Han hade svart rakad skäggväxt på hakan och svart hår. Om ni har sett Hitlers frisyr så vet ni ungefär hur hans frilla såg ut.

Somsagt, Ilona hoppade bokstavligt i killens knä och satt där och verkade stortrivas. Alla utom jag söp och Ilona kramade och pussade utlänningen flera gånger till min stora avsmak! Sen tog Ilona till orda och sa mitt namn och att jag skulle komma närmare. Hon presenterade mig för killen och kallade mig "Nygren" MEN HAN uppfattade det som niggren... Efter att ha rättat till det lilla missförståndet så började Ilona och den här turken fråga mig om jag ville ha Ilona och om jag var sugen på att pussa eller hångla med henne. Jag blev fundersam och undrade varför de frågade sådanna frågor när de båda verkade vilja ha varandra! Turken sa att jag fick ta henne om jag ville och att hon bara kostade 100kr eller ngt. Jag sa att jag inte tyckte om att snacka skit men de fortatte att dryga sig samt hångla lite då och då. Turken frågade om jag också ville hångla och ilona gjorde pussmunnar åt mitt håll medans turken frågade detta! Jag blev väldigt irriterad på det här och funderade på att dra därifrån.

Senare fick jag reda på av Ilona att det här var hennes kille som kallades Dello men hette Azad. Ilona sa något oskyldigt som jag skrattade åt men Dello hörde fel och trodde att jag skrattade åt honom! Han sparkade mig på benet och gick till angrepp mot mig men Ilona gick emellan och sa åt honom så han lugnade ner sig. Jag var förbannad och ville ge igen men lugnade ner mig efter att Ilona övertygat mig. Senare for jag hem och efter detta var hon och Dello ihop nästan hela tiden.

Usch, det här är beviset för vilken usel killsmak hon har. Killen är 31 och hon 18 och han har misshandlat henne och dödat hennes sköldpadda. Värdelös killsmak har hon.

År 2008 var Ilona 16 år och Dello 29 år. Jag var 18 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar