Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

fredag 13 september 2013

Agenttråden- Sista inlägget om när Elin Åkerlund fick vad hon förtjänade efter alla rykten och anmälningar som lett till så mkt skit för mig och min syster, faktum är att anmälan fortfarande orsakade problem i RPU:n år 2012!

Elin "Åkiz" Åkerlund.

2007-04-22, 13:58
menhelvete skriver:
(Citat:
Ursprungligen postat av Clay_Easton
"http://www.youtube.com/watch?v=W51CCyeTpF4

Agentens senaste rulle där han hänger ut raggarna") 

"Hur gammal är den där Jenny's pojkvän som hotade agenten?"



2007-04-22, 15:45
Mr_Nygren skriver:
"Jag vet mycket väl att det var på grund utav att de hängdes ut på sidan http://welovevictor.tk som de misshandlade mig och jag vet att detta (Blacklist nr 3, filmen där bilder på raggarna tillsammans med text hängdes ut och där ingick även Jenny "Kwak" och henens kille) gör dem arga men det SKITER jag i , jag är djävligt trött på att vara på stan och hela tiden ta emot HOT från Danniboy och hans polare samt Kwak och hennes kille som är 22 år...  (Jag var enbart 17 år.)

 Jag ville alltså ge igen på Danniboy som går mig riktigt hårt på nerverna på stan genom att hänga ut honom, samma sak gäller Kwak och sen var det lika bra att visa upp hennes kille då han säkert ändå lär bli rasande, då vet man vilka fiender det finns i Umeå. Vad gäller Stål och Aijes uthängning så passade dem in i filmen genom berättandet, och varför skulle jag inte hänga ut dem också? Vi har knappast skapat fred oss emellan och jag ser fortfarande RÖTT när jag får syn på Stål (såg han i Lördags, han gick ut från Frasses med en polare) och Aije ogillar jag också fortfarande!

 De är anmälda, men då inte filmerna skadar mig på annat sätt än att de blir arga så spelar det ingen roll, jag skiter i om de blir arga, de har redan gjort livet surt för mig och jag ville känna skadeglädjen av att hänga ut dem i filmen.

 Om ni tycker att jag gjort något klantigt på grund utav att detta kan få dem att spöa mig igen och ni kanske tycker att jag provocerar dem till det så vill jag säga att:

Det är dem som provocerar MIG dagligen varje gång jag är på stan och de kommer fram och hotar mig och tycker att jag ska ta tillbaka min anmälan för annars så ska det och det hända!
Igår kom en fjortånårig tjej som fyller 15 i år fram och sparka och slog mig medans Kwak och hennes kille med mera folk i deras gäng såg på och kaxade! Senare samma dag kom hon fram igen och snacka, helt plötsligt gav hon mig en örfil över ögat och det är fortfarande känsligt efter operationen (fortfarande ett blåöga), jag blev förbannad men en snubbe ställde sig i vägen, jag lyckades dock ta mig förbi tvärt och ge henne ett slag mot skallen..  

Misshandel?: 

Nej, försvar för hon slog mig först. Jag är ingen jävla slagpåse!!! Och hon är för ung för att man ska kunna ställa henne inför rätta, sociala är hon redan i kontakt med (sedan länge, ett känt problembarn)...!

 Hon hade spottat på mig förr och anmält mig för att ha tafsat henne på hennes bröst, det var inte sant och det blev knappt rättegång men man blir ändå pissed på att hon ens anmälde, 

(anmälan kanske inte gick vidare till åtal, delvis förundersökningen lades ner, men Polisen hade kontaktat SOC och berättat att jag var misstänkt för två fall av sexuellt ofredande vilket SOC vidarebefordrade till BUP men de skrev istället att jag begått brotten.. BUP skrev ner att jag sexuellt ofredat tjejer på högstadiet och sen har det funnits kvar i journalen i flera år!

Även om jag aldrig blev åtalad för brottet som stannade vid en misstanke så har jag behandlats som en skyldig av BUP-personal, SOC-personal och sen slutligen även av Rättspsyks utredare borta i Huddinge som skrev att jag gjort mig skyldig till skiten i sin RPU, enbart för att uppgiften fanns i BUP-journalen och då är den ju trovärdig)

,hon förtjänade slaget och från och med nu anmäler jag alla som slår mig men är de under 15 år så får de smaka på sin egen medicin. Sen bryr jag mig inte om det är en tjej eller kille, som tjej ska hon ha bättre förstånd än att slå och sparka på en äldre kille, då får hon räkna med slag på sig själv också! Annars skulle det vara som att rätten inte kan göra något och själv så måste man godta att hon sparkar och slår på en.

(Trots detta uttalande så vill jag lyfta fram att jag slog aldrig till exempel Linn och Marie i juni det året trots att de både slog på mig, spottade och förstörde mobilen bland annat och jag slog heller inte Emilia eller Ida vid det tillfället eller vid de tidigare tillfällena.)

 Som sagt, de gör ett helvete för mig på stan och jag vill helst bara dra dit med ett fett antal personer och slå in vett i dem ärligt talat, men eftersom jag inte kan få ihop folk så lätt så gäller det att istället utnyttja ställen där jag har makten, nämligen på internet.

Att göra filmer om dem är inget problem för mig och det föreföll lättare än att slå ner dem, så jag valde att göra så.

(istället för att slå ner fjortisar som djävlades med mig så hängde jag ut dem i bildfilmer på nätet).

Jag anser inte att det är fel att göra dem arga då de gör mig arg dagligen! De bråkar med mig och provocerar mig, varför ska jag dra mig undan och gömma mig?? Jag kan lika bra dra till en offensiv och rikta in ett slag eller två mot dem också.. Jag föredrar att plocka dem, före de plockar mig...!!!"

Agenten: Detta inlägg måste ha skrivits när jag var rätt så arg. Det var också det sista inläggt i Agenttråden innan moderatorn Pendeltåg låste tråden.

Elin "Åkiz" Åkerlund var alltså "14-åringen" som provocerat mig på stan. Hon hade alltså inte bara sagt något olämpligt eller gjort någon min utan här handlade det om en örfil rakt över mitt skadade blåögda vänstra öga ett tag efter den grova misshandeln på Ö-Ersboda av Stål och hans gäng.

Ögat läkte inte på en dag.

Elin Åkerlund var skyldig till en massa rykten som gick om mig och min syster. Rykten som lett till bråk som slutligen lett till att jag fick byta skola.. Lärare, rektorer och flera elever trodde på henne och dömde ut mig som en niondeklassare som sexuellt ofredade den här flickan i 7an och diverse andra tjejer i hennes umgängeskrets. Ni vet hur BUP har skrivit och vilka konsekvenser det lett till så sent som år 2012!

Utöver dessa rykten så spred hon rykten om mig och min syster att vi skulle ha begått incest, delvis ha haft sex med varandra! Fortfarande år 2011 så fick jag den frågan av en person om det stämde!!

Och Elin Åkerlund stod för mobbingen mot min syster på Tegscentral i 9an. Jag blev utsatt för ryktesspridning först efter att jag tagit min syster i försvar! Och personer som Björn Bäckström och Herman hade en viss kontakt med Elin och hennes fjortisvänner. Dessa fjortisbrudar ville hänga med de tuffa killarna i 9an och jag hörde väl till de töntstämplade.

I årskurs 7 och 8 var jag rätt så populär eftersom att jag umgicks med personer i högre klasser. Men det sista året på TC så förlorade jag all status eftersom mina polare lämnade skolan.
Jag tvingades ju byta skola till IV, men syrran var kvar på TC terminen ut och hennes konflikter med Elin slutade inte..

Självklart ställde jag upp genom att skriva på Apberget och MSN men min syster blev mer utsatt än när jag fanns på skolan, då var det vi två mot dem men sen blev det hon mot dem..

Elin verkade tro att hon kunde gå på mig på stan och göra vad som helst med hennes gäng bakom sig, så det var inte mer än rätt att hon fick sig en smäll som visar henen att jag som äldre kille inte är en slagpåse, och kan slå henne om jag bara vill. Att det inte hänt tidigare berodde på min princip att aldrig slå en tjej, men gränsen överskreds när hon örfilade mig på mitt skadade öga, och all den gamla historiken var ju inte glömd..!

Efter smällen så har jag aldrig hört från Elin Åkerlund igen, och den var inte så hård att hon for i backen. Den var tillräckligt hård för att hon skulle springa iväg! Kändes väldigt bra när man utdelat det slaget, och Elin fick vad hon förtjänade..

Det träffade henne på skallen, och som jag minns det så kom Kwaks pojkvän och hotade mig efter det. (han var 22 år och jag var 17, plus att han suttit i fängelse och var "farlig" enligt ett rykte)
, men det blev inget mer av det. Tror att Elins gäng fick en chock och skingrades efter att jag utdelat slaget.

Man får inte glömma att slaget utdelades strax efter henens örfil, så det var en vedergällning. Inte enbart för slaget, utan för allt hon ställt till med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar