Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

onsdag 11 september 2013

Agenttråden- Hetsig diskussion i GBn på WeLoveVictor.TK mellan FB-folk och Raggare!!



Victor
För det första så är det inte stål som lagt ut länkarna här, det fattar vem som hellst med lite vett i skallen... För det andra så verkar det inte vara nån här som vet vad som har hänt och hur läget ligger till... Det som hände utanför konsum har inget med Big Family Cruisers att göra, så varför förstöra för dom. Jag är bara en fd medlem där. För det tredje så har jag aldrig slagit victor som många verkar tro. Victor har hotat min lillebror och jag ville att han skulle be om ursäkt. Vem skulle inte bli sur om nån hotade sin lillebror, tänk efter själva. För det fjärde så vill jag personligen och som president i Gamblers be Victor om ursäkt för det som hänt, och ingen av oss kommer nånsin att röra dig Victor. Jag skulle vilja träffa o prata med dig, skriv ett mail på apan eller till Aije85
Skrivet av: Aije 2007-03-17 14:13:07

Dagens-fjun-raggare
Små jävla fjun raggare är vad dom är. Är det vad dagens sk. raggare har att stoltsera med? - gruppmisshandla och stjäla av handikappade ? NI små gossar har inte mycket att komma med i den här världen och det har vi fått bevis för - svart på vitt.
Skrivet av: Andreij 2007-03-17 14:29:32

Gruppmisshandel ??
Vart har du fått det ifrån, för det har då inget med oss att göra. Det var många där men det var 1 mot 1, och vi såg till att det inte blev värre än vad det blev.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 14:39:12

Lurigt
Inavel aije försöker lura dig viktor. gå inte på hans trick.
Skrivet av: Inavel Aije 2007-03-17 14:42:11

santa
Aije tolkar ditt inlägg som du erkänner gamblers medlemmar inblandning i misshandeln men du deltar inte aktivt själv mer än med psykisk misshandel el?
Skrivet av: 2007-03-17 14:44:14

Lura?
Varför skulle jag det!? Tycker det är bättre jag pratar med honom än att varje gång man är på stan ska vara beredd på att slåss. Tycker det är bättre att vi bara kan gå förbi varann, kanske rentan stanna o snacka me varann.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 14:46:40

Santa
Jag tänker inte erkänna nått på denna sida, sånt tar jag privat med Victor.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 14:48:10

Aije
Erkänna och erkänna, jag hoppas att du inte gör dig skyldig till övergrepp i rättssak AIje, det är nog bäst att låta Viktor vara då allt kan tolkas som att du försöker ändra Viktors utsago i anmälan. Är hårda straff på det med skall du veta.
Skrivet av: Agent nollnollsex 2007-03-17 14:50:57

Idiot
Aije jag har nog aldrig sett nån fegare jävel än dig. Vilka skulle du impa på när du slog ner honom, fjortisbrudarna? Om du är villig att snacka med han nu, varför i helvete gjorde du inte det utanför Konsum då istället för att bara mala på honom som en primitiv apa?
Skrivet av: helvete 2007-03-17 14:52:04

Santa
Jag har inte gjort nått som håller i rätten. Om du tänker på en inspelning så har jag en sån i min dator åxå, och där hör man att viktor hotar mig mfl till livet.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 14:52:56

Till helvete
Aha så det var jag som slog honom !? Jag tycker du ska fråga Victor vem som slog, jag har då aldrig gjort det. Kolla mitt inlägg.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 14:54:57

Aije:
Kan det vara så att du sträcker ut en hand för att tona ner din egen inblandning? Vi vet ju alla att Power Meet är årets julafton och att det vore lite drygt att hela tiden vakta sina ryggmärken. Du ska inte inbilla dig att du har ett massivt stöd för vad dina medlemmar gjort mot en förståndshandikappad kille inte. Tvärtom.
Skrivet av: Cladius 2007-03-17 14:58:21

Agent nollnollsex
Jag försöker inte påverka honom. Han får säga vad han vill, jag bryr mig inte om det, för jag har inte gjort nått som håller.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 14:59:18

Cladius
Jag försöker inte tona ner nånting, då hade jag inte skrivit här. Jo jag vet, men finns ingen anledning för oss att vakta våra ryggmärken. Och jag vet att det är jag som får stå för vad mina medlemmar gör. Därför försöker jag göra det bästa av det som hänt. Jag vill prata med Victor istället för att slåss. För om vi måste slåss så kommer det aldrig sluta, varför inte prata om saken istället.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 15:03:35

CP AIJE
Lägg av att skylla ifrån dig din fete faan aije. jag vet vad som hände. må dina kroppsvätskor tömmas på oregelbundna tider. AIJE DIN FETKNOPP!!!
Skrivet av: Power Meet 2007-03-17 15:06:26

Aije
Ja det är ju ett bra initiativ av dig om du uppriktigt vill lösa detta problem. Att prata kan hjälpa till med mycket. Personligen tycker jag heller inte att man skall spotta i din hand om du sträcker ut den, utan verkligen göra det bästa för både Viktor och övriga inblandade.Jag tror inte Viktor orkar med speciellt mycket mer av både mobbing, misshandel och utnyttjande. Han vill nog också bara finna frid i vardagslivet.
Skrivet av: Cladius 2007-03-17 15:07:01

dynga
Att ni inte tänkte på det innan, nu sitter ni jävligt pyrt till på många sätt,vilket du är mycket medveten om, Vad tar du för åtgärder emot dina misshadlare till medlemmar?
Skrivet av: santa 2007-03-17 15:08:40

Power Meet
Vad jag vet så har jag inte skyllt ifrån mig, snarare tvärt om, sa nyss att jag får ta all skit!
Skrivet av: Aije 2007-03-17 15:09:00

Santa
Jag kommer kalla till krismöte o reda upp detta. Mer tänker jag inte säga här.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 15:15:23

Aije
Du har inte gjort nåt som håller i rätten? Skulle den inspelningen du påstår att du har på nåt sätt förringa bevisen på att du hotar någon till livet upprepade gånger?
Skrivet av: 2007-03-17 15:15:38

Poäng till Aije
Om nu Aije vill snacka med Viktor och dessutom ber om ursäkt så bör ni andra kanske sluta hetsa ett tag och se om inget gott kan komma ut ur detta. Det jag hörde på inspelningen från Aijes sida var inte trevligt på något sätt, men det riktigt stora svinet är och förblir Stålis. Viktor har allt att vinna på att ta emot denna ursäkt om Aije nu är uppriktig, men det är givetvis upp till Viktor som har hela bilden klar för sig att själv avgöra det. Som sagt, Stålis däremot, den jäkeln har genomfört en tvättäkta misshandel och skall få sota för det i rätten!
Skrivet av: Gabrielus 2007-03-17 15:16:02

Vad som än sker hoppas jag att han fan inte drar in åtalet eller något. Tror det finns så mycket underlag och att det går under allmänt åtal eller vad fan det heter att jag själva anmäler er ist. isf och åker gladligen upp på en rättegång emot avskum. Dags att prata nu när ni sitter pyrt till på fler än 1 sätt eller?
Skrivet av: DXM-redemption 2007-03-17 15:16:20

Aije
"sa nyss att jag får ta all skit!" Nämen buuuhuuu! Om du ser bortom din egen självömkan så kanske du ser att Stål är det största föremålet för allas hat. Men jag antar att han också, precis som du, mest tycker synd om sig själv för att det är så jobbigt nu.
Skrivet av: 2007-03-17 15:17:54

Aije
För övrigt ger jag inte ett piss för din så kallade "ursäkt" från Gamblers sida. Jag tror helt enkelt inte på att du eller Stål har det minsta dåliga samvete.
Skrivet av: 2007-03-17 15:19:26

Gabrielus:
Ja jag håller med dig här, finns ingen anledning att hetsa mer mot Aije utan låt honom visa att han menar allvar med detta. Då bristen på vuxna runt hela gänget verkar vara påtaglig så kanske Aije kan agera som den vuxna och reda upp detta utan mer våld.. Och Victor: Du borde iaf lyssna på vad Aije vill säga.
Skrivet av: Cladius 2007-03-17 15:20:00

DXM
Jag kommer inte påverka honom att dra tillbaka anmälan. Han har rätt att göra en anmälan. Och jag pratar inte för att jag/vi på något sätt ligger pyrt till, sånt låter jag rätten avgöra. Anledningen har jag redan nämnt här nedan.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 15:21:51

ursäkt
Gabrielus håller med dig till viss del, men tvivlar starkt på en ÄRLIG ursäkt, mer än ursökt för att släta över. Dessutom så agerar han ju som ordförande o då är det ju på stålis vägnar med. Visst ta en ursäkt men låt nämndemännen höra skiten.
Skrivet av: santa 2007-03-17 15:23:32

Dumjävlar
Ni verkar ju fan inte fatta ett piss. Det var ju bara stål som var på Victor. Visst medger jag att det var elakt, men vad fan har det med vännäs-bor och raggare och göra? Ni dömmer ut oss raggare hur rätt som hellst! Inte fan dömmer vi ut invandrare det är upp till var och en vad man gillar och ogillar... men dra inte alla över kanten! + att victor och hans kompisar hade slagit tjejerna på ersboda. Fyfan vad lågt med tjejmisshandel! Aije rörde honom inte ett piss. sköt er själva!
Skrivet av: Dumjäveln 2007-03-17 15:23:45

Dumjäveln
Tönt, hur stor procent av inläggen här nere ser du som går ut på att ge raggare och Vännäsbor skiten? Så vitt jag kan se så är det välriktade smockor mot Stål för misshandeln och Aije för hoten och förnedringen.
Skrivet av: 2007-03-17 15:26:33

Klart inte anmälan skall droppas. Jag har aldrig sagt något sådant. Vad jag sade var att Aije sträcker ut en hand för att om än tillfälligt få allt att lugna ner sig så borde väl det vara en bra sak eller....?
Skrivet av: Cladius 2007-03-17 15:27:25

Vcictor och hanns kompisar har slagit tjejerna?
Vart i helvette har du fått det ifrån?, inte ens när de spotta på mig, slog och sparka mig på kulorna i Tisdags eller snodde en 500ing slog jag dom, hade förövrigt inga kompisar med mig...
Skrivet av: Mr_Nygren 2007-03-17 15:29:10

Alla
Nu har jag inte tid att sitta här längre... Om ni inte tror på nån ursäkt så är det ju så, mer kan jag inte göra. Jag hoppas jag får prata med Victor så kan ni ju prata med han efter det. Alla kommer få sitt straff i rätten. Jag kan inte göra så mycket mer än så här. Men jag skulle vilja att dom som skrivit om Big Family Cruisers är snälla nog att skriva i dom gästböcker det är skrivet i att det det inte har nått med dom att göra.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 15:33:22

lugn
Cladius tror lugnet infinner iom. anmälan o lite distans. Men visst ursäkter kan ju inte skada, men tror inte på ngr ärliga sådana.
Skrivet av: s 2007-03-17 15:34:50

Vilka frågor har jag missat ?
Skrivet av: Aije 2007-03-17 15:35:47

Aije
Anledningen till att jag inte tror på din ursäkt är att du har kommenterat ovanstående bild med HAHAHAHA! Vad är din kommentar till det?
Skrivet av: 2007-03-17 15:36:20

Aije
Samt denna: "Skulle den inspelningen du påstår att du har på nåt sätt förringa bevisen på att du hotar någon till livet upprepade gånger?"
Skrivet av: 2007-03-17 15:37:16

dumt att...
Dumt att hålla klubbem ansvarig för händelserna, men klubben borde sätta ner fötterna att sånt beteende inte accepteras!
Skrivet av: Beavis 2007-03-17 15:38:34

Aije
Well, det kanske bara är jag som tycker det, men en ursäkt är väl början till nåt bra iaf. Men jag tycker nog Aije ska gå ner på knä och be Victor om ursäkt.... Det känns passande på nåt vis.
Skrivet av: jess 2007-03-17 15:39:44

BFC har inget med misshandeln att göra
Det som hände utanför konsum har inget med Big Family Cruisers att göra, så varför förstöra för oss? Vi i BFC träffas bara och har skojj, inte nå jävla slagsmål. MVH Maaruzz
Skrivet av: 2007-03-17 15:39:56

Ojojoj
Okej vi raggare kanske är svin. Men det var en person som slog victor. Och Aije står upp i alla fall för att reda ut detta. Det borde vara riktat mot stål och ingen annan. varför ska Big Family cruisers ta skit. Ni borde ta bort lite från sidan
Skrivet av: Dumjäveln 2007-03-17 15:40:32

Bilden
Det var dumt gjort. Tycker inte alls det är nå roligt nu. Vet mer om victor nu än vad jag gjorde innan.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 15:40:44

kanske
Aije får en känsla av att Big Family Cruisers pushat på dig lite.(retorisk)
Skrivet av: santa 2007-03-17 15:41:08

Skitit i de blå skåpet har ni gjort gossar små
Du Aije.. Den som slog Viktor, hade Viktor åsamkat honom samma skador? Om inte funkar knappast Öga för Öga, tand för tand. Har din bror ingen egen stake att be Viktor att be om förlåtelse, byter du blöjer på brorsan också? När ni nu vet att Viktor är som han är varför börja gaffla med honom över huvudtaget. Varför utnyttjar ni fjortisbrudar för att locka Viktor till konsum? Våga ni inte ringa honom själv??.. Ni är så patetiska ynkryggar att det fan inte är sant.
Skrivet av: Farbror Grön 2007-03-17 15:42:30

k
Aije har en egen raggarklubb med egna folk, varför hålla på att skrriva till oss på BFC.. Ta det med klubben som var inblandad i slagsmålet
Skrivet av: Maaruzz 2007-03-17 15:42:35

Hot
På inspelning hotas victor, men inte till livet... Lite senare på inspelningen hör man han hota oss.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 15:42:50

vittne
Dumjäveln var du på plats? ställer du upp och vittnar?
Skrivet av: santa 2007-03-17 15:43:21

Aije
Kul i fredags? Tråkigt på lördagen? Men ok, du ska få lite cred för att du faktiskt tar tag i problemet om än på ett valhänt sätt. kom dock ihåg att du och Stål är avskydda som pesten så att du inte tappar motivationen på vägen...
Skrivet av: 2007-03-17 15:45:02

Alla
Ni som snackar med Viktor kan ju hälsa han att Big family inte har något med bråket att göra. Tack för mig!
Skrivet av: Maruzz 2007-03-17 15:47:05


Farbror Grön
Vi har inte använt nå fjortisar till att locka honom till konsum. Vaddå tand för tand, det var en mot en, om nu inte victor fick in ett slag så spelar väll inte det nån roll. Och det där om bröder tänker jag inte ens svara på.
Skrivet av: Aije 2007-03-17 15:48:04

Måste dra nu
Måste dra nu, Victor hör av dig är du snäll.....
Skrivet av: Aije 2007-03-17 15:49:19

santa och jess
jess varför ska han gå ner på knä om han kan skaka hand som en redig svensk. Jo jag var på plats. Jag ville att vi inte ens skulle gå till konsum men det blev ju som det blev. Och jag har bättre saker för mig än att vittna. Men men...
Skrivet av: dumjäveln 2007-03-17 15:49:33

DUMMA JÄVLA CHIMPANS AIJE
Aije du fattar ju ingenting din trögfattade jävla apa. stå för vad du har gjort. förstår du? antagligen inte!
Skrivet av: RAGGARE ÄR SLÖDDER 2007-03-17 15:50:12

dumjäveln (passande nog...)
Lät han Victor skaka hand som en riktig man?
Skrivet av: jess 2007-03-17 15:50:57

Maruzz
Det har uppenbart en koppling till er. Ni äldre kanske skall vara de mer vuxna och ta tag i detta så att saker och ting löser sig. Ni är emot knark aktivt, var emot mobbing och misshandel aktivt också. Det tjänar ni mer på än ni tror. Kan ju inte vara kul att förknippas med de raggare i Umeå som spöar sådana som Viktor och det är lätt att det kan ses som ett rasistiskt dåd med sydstatsflaggorna mm. Var de vuxna nu Maruzz...
Skrivet av: Cladius 2007-03-17 15:53:03

jess
Njaaa inte på platsen. Och jag ser mig själv som en dum medbrottsling eftersom att jag var på plats. Men jag ska dra nu. Victor krya på dig jag ville inte att det skulle sluta sådär. Usch usch. Men det jag just hörde om att han kallade tjejer för horor osv blev jag lite arg över. Och vaddå fjortisar locka victor...? Visst har inte dom där fjortisarna nått liv och hänger utanför konsom och spottar och röker. Och jag vet att dom driver med victor till 100 %. Men för den sista gången. Det är stål och Aije som utfört misshandel och hot och inte BFC eller Vännäsbor. Och bilen i Gamblers-filmen på Youtube är inte ståls. Tack för mig.
Skrivet av: dumjäveln 2007-03-17 15:58:33

Starkt jobbat
Starkt jobbat aije och stålis. Hur gamla är ni egentligen? Lågt sjunket att gå på någon som victor och stå upp för några fjortisbrudar ni hänger med som ni dessutom beskyddar när det gäller den där 500-lappen. Ni kommer att få sota för det här och jag hoppas stort, men att du Aije kommer och vill hjärteligen reda ut det här är knappast något dåligt. Ångra sig får man göra och be om ursäkt och det är bara GOTT, men konsekvenserna kommer alltid finnas kvar. Victor, in med polisen bara, Krya på dig och jag tror på dig
Skrivet av: agenten 2007-03-17 15:59:39

Till Dumjäveln och Aije/Mr_Nygren
Jag har igentligen inget riktigt ansvar till varför BFC blev indraget, vi på flashbackmissuppfattade väll att Aije och stål befann sig där och att de andra hörde till erat gäng av raggare.. När vi nämner raggare menar vi dem i Umeå som gick på mig.. Ledsen för om ni fick massa skit i GBn på BFC men vi missuppfattade er organisation som Aijes eller Ståls... Dumjäveln= Jag har ALDRIG använt våld mot ngn av tjejerna men jag försökte spotta Emilia i ansiktet en gång, detta missade dock hennes ansikte med en hårsmån.. Hon och Idah däremot har ofredat mig med spott, misshandlat mig (ringa) med slag och sen en spark rakt på kulorna... De har även lurat dit mig till Ö-Ersboda på Konsum där Stål mm sedermera dök upp... De uttryckte vilja att "disskutera" och "reda" ut saker men i själva verket snodde de pengar, använde våld och ofredade.. Sen för att slippa att jag följde dem som en svanns så hade de förmodligen planerat ihop det med raggarna att de skulle komma och "ta hand om mig"... Jag har somsagt inte riktat ett slag emot dom även om lusten funnits där.. Jag har däremot hotat dem...! Så sluta anklaga mig för att ha gjort tjejmisshandel/kvinnomisshandel.. Aije= Jag ser att du ber om ursäkt men jag vet inte vad jag ska tro... Din bror Kim var igentligen en av dem som försökte lungna ner situationen så jag har inget emot han längre, men ärligt.. Du kan mkt väl bara be om ursäkt pga påtryckningar från andra eller för att slippa anmälan på de hot du uttalar på inspelningen.. Jag vet inte vad jag ska tro men jag är inte dumm nog att träffa ngn av er IRL för att "reda ut saker", vill inte ha mitt andra öga svullet också... Kan heller inte skriva på apb pga jag är bannad fortfarande från sajten.. Att skicka mail eller snacka på msn är möjligt, men jag vet ej om vi har ngt att snacka om.. Visst, klart du blir sur på ngn som hotar din bror.. Men det konstiga var att det var 3 månader sedan så jag har svårt att förstå hur ni fortfarande kunde känna det som att hotet var en dag gammal... Aja, jag vill gärna veta vem av er som slog sönder min moppe och det var inte bara stål som slog mig.. (Efter att jag sa "äru full eller?!" till stål skrek ngn tjej "Ta ner honom, ta ner honom".. Då skrek massa till olika ljud och jag mottog slag och sparkar från flera håll tills ståls spark träffa mig i ögat och jag for i marken.. Vet ej vilka av hanns backups som slog på mig men det var fler än stål som använde våld mot mig. Gammraggarn på apb sa förövrigt "BE OM URSÄKT NU, ANNARS KOMMER JAG ATT SPARKA DIG KAN JAG LOVA"... Så den frasen var innte Aije, (en tjej säger "sluta gammraggarn"... Aja, det var väll det.
Skrivet av: Mr_Nygren 2007-03-17 16:00:13

Dumjäveln
Dumjäveln är ett jävla bra namn på dig. vi ska nog luska ut vem du är och visa dig ett och annat.
Skrivet av: Big Family Cruisers 2007-03-17 16:02:59

Cladius
Jag håller med dig på nått vis. Det kunde vart nått mycket värre Victor skulle gjort för att förtjäna dom där smällarna. Det var väldigt onödigt av stål. en självklarhet. Hatar vi bråkiga knarkare ska det lösas med mobbing också. Och ALLA bör lära sig att när en raggare har sydstatsflaggan är det för att raggar/redneck stilen kommer där ifrån. Det handlar mest bara om Bilar, hår och musik.
Skrivet av: Dumjäveln 2007-03-17 16:04:24

kanske inte.....
.. så jävla smart att hota folk på gästboken? Låt nu Victor och Ajje lösa detta på tu man hand, och raggarklubben borde utesluta Stål.
Skrivet av: 2007-03-17 16:05:57

Luska ut?
Vad i helvete sa jag som va fel? och visa mig ett och annat för vaddå?
Skrivet av: Dumjäveln 2007-03-17 16:11:39

VARNING VICTOR
Jag tror raggarna gör allt i sin makt nu för att lura Victor, så de kan ge han mer stryk. hoppas han inte går på deras bluff.
Skrivet av: Anna 2007-03-17 16:15:41

Gambler=Mobbers
Jaja, rättsväsendet kommer nog fixa detta till Viktors fördel. Sen blir det kul för alla inblandade nu när soc har blivit inblandat oxå. Raggarklubben Gamblers kommer att för evigt vara inskriven som fega drägg på Internet himlen. Nåja man kan med säkerhet veta att ingen från Gamblers kommer få något Nobelpris i framtiden. N kaske ska börja med en ny hobby grabbar som knyppling eler paltbakning. Det brukar inte rendera till sönderslagna personer. Såg en bild på den där Stål hade han en bäverfitta på huvudet?
Skrivet av: Farbror Grön 2007-03-17 16:16:51

Anna var inte dum
Varför tror du det? Varför besvära victor?
Skrivet av: Dumjäveln 2007-03-17 16:23:19

Tjejerna?
Ska tjejerna gå helt ostraffade från detta?? Hade NÅT utav all denna skit inträffat om det inte vore för dem?
Skrivet av: 2007-03-17 16:27:10

ADRESS
Hur kan man få tag på den där fegisen STÅLIS då? nån kan väl lägga ut hans adress och hela hans personnummer här.
Skrivet av: Eva-leif Könsberg 2007-03-17 16:31:22

Tjejerna ja...
De är väl som vanligt både roten och upphovet till allt ont som sker i världen
Skrivet av: Cladius 2007-03-17 16:31:31

Låt lagen ha sin gång
Ingen ide att jaga stålis med fittmössan, det är bättre att alla runt honom får veta vad som hänt. Ingen kommer ge han respekt efter detta illdåd.
Skrivet av: Farbror Grön 2007-03-17 16:33:32

Eva-leif Könsberg
varför ska du ha det för? det räcker med att victor har polisanmält han. Dom fixar ju adress osv. vad hade du tänkt dig?
Skrivet av: Dumjäveln 2007-03-17 16:35:14

Nygren/Cladius
Ja bra, för alla tror att Big family crusiers var inblandad i det hela. BFC är imot knark och kriminalitet, det kan nog hända att de blir tjaffs men de blir aldrig så allvarligt att man börjar slås.. Du victor, krya på dig nu och ha det bra.
Skrivet av: Maaruzz 2007-03-17 16:38:09

Snack
Det finns nog några som vill ta sig ett snack med den där stål och vill veta var han bor.
Skrivet av: Eva-leif Könsberg 2007-03-17 16:41:31

Victor
Kan jag få din msn så kan vi snacka där?
Skrivet av: Maruzz 2007-03-17 16:41:57

DRA ÅT HELVETE VAD FUL STÅL ÄR!
XXXXXXXXXXXXXXX HAHAHAAA!!! INAVLAD TÖNT MED BÄVERFITTA PÅ HUVUDET!! Ååå vilken fjant. han ser äcklig ut.
Skrivet av: Eva-leif Könsberg 2007-03-17 17:00:55

VICTOR
Lyssna noga nu Victor, du pratar inte med NÅGON innan rättegången. Inte med någon representant från Gamblers, fjortisbrudarna eller de som misshandlade dig. Vare sig IRL, via telefon eller MSN. OK?!? Dessutom, håll inte på och skriv om allt som har hänt i gästböcker eller på fb innan rättegång. Allt sånt tar man i rättssalen. OK?
Skrivet av: En vän från fb. 2007-03-17 17:02:40

Herregud
Såg på FB att den länken postas vilt på allehanda sexchatter just nu, stackars pöjk. Kom ihåg att det är olagligt..typ även att anmäla hans mobilnummer för 1000 olika sms tjänster så gör inte det.
Skrivet av: Farbror Grön 2007-03-17 17:06:43

suck...
Man hjälper knappast Victor med att outa Ståls mobilnummer och adress, även om Stål bevisligen är ett svin. Står de nu och överväga att lämna honom ifred är det sånt som kan få dem på andra tankar! bara ett tips från höger...
Skrivet av: 2007-03-17 17:10:17




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar