Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

tisdag 20 augusti 2013

Sjukdomen att vilja förstöra det medfödda och mest vackra.. Botoxhysterin!

Uppsvälld eller söt/vacker/snygg? Många kvinnor i väst väljer uppsvälld..!

"Supersöt bild!

Dina läppar har börjat bli små och gulliga igen som de bör vara..

Jag anser i vart fall att du är otroligt attraktiv med små läppar.

Dina äldre bilder är GULD!!

Ni västerlänningar (vita) gillar stora..

Och vill ha sådana...

Jag som är född med stora gillar era vita små supersöta läppar!"

15:52
Brud

"Okej .. Nja vill fylla dom igen"

15:54
Victor Nygren

"Förstöra naturlig skönhet.. Om jag kunde stoppa dig hade de aldrig fyllts från början..

Men dina läppar dina val..

Jag anser att nästan alla unga kvinnor i väst lider av botoxsjukdomen.. Sjukdomen att vilja förstöra det medfödda och mest vackra..

Ni ser inte själva hur vackra ni redan är!

Du var liksom tia, Sen blev du nia...

Men jag tenderar att värdera dig som tia! För att man vänjer sig..

Men kollar jag på en gammal bild..

-Så får den högre betyg!

...

Vissa personer är redan perfekta. Du var det redan hehe..

Men jag klandrar dig inte..

Media påverkar er.. Kissie och andra "idoler" påverkar er..

Låt oss män påverka er!!!

Blir mycket bättre för er...!

Feministerna.. Utan dem så hade allt varit bättre, tro mig!!

16:07
Victor Nygren

"Men ful är du inte, bara mindre perfekt.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar