Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

fredag 12 juli 2013

Agenttråden-ALLA POSTER ANGÅENDE Gummiankan/Kanins fansida runt mig! (Det var alltså inte jag som startade en hemsida kring mig likt BUP skrivit, klicka på bilderna för större bilder).


Billibong! Tjofräs och skvaddevatt!

Sidan har numera en ny host, fick den relativt tidigt idag men flytten tog lite tid och lite funktioner har skapats, utöver detta så har jag haft röven full med jobb idag... Men men, sidan kommer utvecklas för var dag nu och snart hoppas jag kunna ha en fullt dynamisk sida som ska vara mer eller mindre helt täckande. Än så länge syns inget speciellt av bytet, men förhoppningsvis så ska ni snart få se på nyheter.

Jag tackar psy.sh.nu crew för serverplatsen!

Efterfrågar saker som har hänt under dagen då jag har varit ganska off från flashback, behöver även sammanfattningar av inblandade personer och en skriven text som beskriver tråden från start, vore guld värt om någon kunde bifoga det då det är efterfrågat

Kan även glatt meddela att gästboken har blivit en het mötesplats för de personer som måste vänta 3 dagar på att få skriva på flashback, finns en hel del roligt där

Pekar nu om domännamnet, kommer ta lite olika lång tid för vart i sverige man bor men snart så kommer alla komma till rätt hemsida!

För de som inte orkar vänta på att bytet ska gå igenom så kan ni gå in direkt via: http://psy.sh.nu/~kanintoffla/
www.welovevictor.tk

[email]welovevictor@gmail.com[/email]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar