Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

tisdag 9 juli 2013

Agenttråden =Dikt av Pendeltåg (Före detta moderator på Flashback).

Kändisskapet på Flashback, och stödtrupperna som fanns där 07 ingen inbillning!

På grund utav en nättidnings (bloggs) berättelse i ett inlägg om mig och min bakgrund så måste jag nu avbryta mitt historieberättande från 08, om mig och Ilona och istället påminna om kändisskapet på Flashback 07!

Nötter skriver bland annat: 

"Hans historia på Flashback är mycket lång, och den som vill veta mer kan söka efter hans namn mr_nygren där, men den innefattar att han får för sig att han har en stor mängd anhängare där, som han kan beordra att gå till angrepp, vilket han sedermera även gör. Han försöker bussa dessa inbillade anhängare på sina fiender och börjar agera extremt hotfullt."

De tar saker ur sina sammanhang genom hela inlägget, men denna del som jag postat ovan är felaktig eftersom att jag inbillade mig inte stödet på Flashback utan det fanns där!! Bara att fråga Stål och andra uthängda om det fanns sympatisörer där som hängde ut alla som bråkade med mig kring 07?

Länk till dikten av användaren och dåvarande Moderatorn Pendeltåg på Flashback:
https://www.flashback.org/sp6533446

Dikten från dåvarande moderatorn på Flashback Pendeltåg:



"Purjo en blatte skulle sol och våra

men när hämnden kom blev tiderna svåra

Hon drömde om att få dofta ädel parfym

men allt hon fick var en blatte i pizzakostym



Victors känslor hon iskallt krossa

Agent N därför i hämnden frossa

På Youtube han sin film spred

allt medan hon på pizablatten red



Herr_Green kunde detta inte acceptera,

och snart budskapets spridning skulle acclerera

På flashback forum han lade en tråd

Agent N vandrade från svikare till den som fick nåd



Hur skall denna saga månne sluta

får vi se en ny vändning på denna skuta?

Historien som har allt man kan begära

Sex,svek,lögner, låt den oss besvära."

PS: Purjo=Ilona, Agent N/Victor = Agenten/jag, Herr_Green= skaparen av Agenttråden och pizzablatten= Ali/Ilonas äldre ex.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar