Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

torsdag 14 februari 2013

Min blogg inget FORUM likt Flashback där ni kan mobba mig genom kommentarer!!




Ja, min blogg är inget forum och kommentarer som går ut på citat "håller med fiender till Agenten, har följt psykfallet i x antal år, roligt att se att han går ner sig" med. mera. publiceras aldrig!! 

Det här är MIN BLOGG!!!!! 

Jag tillåter inte sadistiska freaks som vill skriva skit om mig eller håna mig att få synas här!

Censur är en bra grej när jag är den som censurerar =), skulle behövas på Flashback eftersom att då skulle hela Flashback kunna enas runt rätt man och rätt åsikter.

Personer som "Anton" som försökte kommentera med en kommentar likt den ovan göre sig icke besvär.

Detta är Agentbloggen, inget ställe där man skriver skit om Agenten precis... Som sagt, jag censurerar idiotiska kommentarer, ni skriver i onödan!! Demokrati är bra till en viss nivå, men tillslut måste man låta en LEDARE dra ett streck... Och det strecket går där man börjar attackera LEDAREN SJÄLV... 

Jag accepterar inga kritiska kommentarer om de saknar argument. Jag accepterar kommentarer som är kritiska till mina åsikter eller till det jag skriver, men de får inte gå ut på att SNACKA SKIT OM MIG SOM ETT PSYKFALL, det är totalförbjudet och censureras på direkten.

Här är det jag som bestämmer, kommer ni bara med påhopp och kränkande tillmälen så får ni aldrig njuta av att få dem publicerade! Kommer ni med något vettigt som går att argumentera mot så är ni välkomna att kommentera. Stödjer ni mig så är ni varmt välkomna :). 

Skriver ni skit utan att vara anonyma så kanske ni publiceras för att folk skall få se vilken idiot som skriver. Är ni anonyma eller använder enbart förnamn som "Anton" ovan så är det som om ni aldrig skrivit er kommentar.

Ni kan inte "mobba" mig på min egen blogg likt ni mobbar vissa på Flashback forum.. För jag är allsmäktig admin och moderator här.

Bara så ni vet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar