Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

måndag 8 oktober 2012

Jag passar Ilonas hund, diskar åt Ilona och städar hela hennes stökiga lägenhet mot löften som hon inte håller, bl.a så skulle hon klä upp sig (vilket hon gjorde) men sen så for hon ut och festade så jag fick se henne uppklädd i några minuter.. Sen skulle hon umgås ensam med mig efter festandet men hon kom hem med en kille.. Han fick henne i säng, jag for hem besviken... Svinigt utnyttjande!

Ilona Hyvönen i mars år 2010! Jag blev lurad att diska för att hon skulle snygga till sig, sen for hon ut och festade så jag fick ingen nytta av hennes skönhet... Jag städade dessutom hela lägenheten för att imponera på henne när hon kom hem (hon hade sagt att efter hon festat så skulle vi umgås) men då hade hon med sig en annan kille hem..! Så jag gjorde allt i onödan för att hon var ett oärligt svin.. Hela hennes lägenhet var en enda röra, och jag städade som en perfektionist.. Fick ett tack och glädje från henne, men den andra killen hamnade i sängen med henne, så jag for hem i besvikelse.. Hade dessutom passat hennes chihuahua.

MSN- historik mellan mig och Ilona Hyvönen från år 2010 där vi snackar just efter ovanstående händelse samt innan den:


2/27/2010, 5:04:06 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"kom hit"

2/27/2010, 5:04:12 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"ta hand om mig"

2/27/2010, 5:04:16 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Vadårå?"

2/27/2010, 5:04:21 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"bais"

2/27/2010, 5:04:30 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"bakis"

2/27/2010, 5:09:54 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Okej"

2/27/2010, 5:09:58 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Kanske kommer sen"

2/27/2010, 5:20:31 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"okej.."


3/6/2010, 7:24:53 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"fan va du skämde uut mig för minn dejt"

3/6/2010, 7:25:00 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Va?"

3/6/2010, 7:25:05 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Förlåt?"

3/6/2010, 7:25:22 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Vad pratar du om"

3/6/2010, 7:27:21 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"??"

3/6/2010, 7:27:26 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"vadå?"

3/6/2010, 7:27:33 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Vadå skämde ut dig?"

3/6/2010, 7:27:42 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"mitt öra.."

3/6/2010, 7:27:49 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"haha"

3/6/2010, 7:27:59 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Var ju inget pinsamt"

3/6/2010, 7:28:07 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"joo"

3/6/2010, 7:28:20 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Du då"

3/6/2010, 7:28:30 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Du kallade mig din slav"

3/6/2010, 7:28:45 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"haahahaha"

3/6/2010, 7:28:51 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"de va ju inge pinsamt"

3/6/2010, 7:28:54 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"jo"

3/6/2010, 7:29:27 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"nä"

3/6/2010, 7:29:49 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Klart det var, vad fan ska han tro"

3/6/2010, 7:30:00 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Han var rätt svysst"

3/6/2010, 7:30:05 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"schysst""
3/6/2010, 7:30:21 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Sattsa hellre på honom än ditt ex"

3/6/2010, 7:31:45 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Men jag tycker fortfarande du var otacksam som lät mig vara hemma i flera timmar hos dig och sen kommer du hem och är med honom ;P. Han var trevlig och jag fick en positiv uppfattning om killen men hade hoppats på att vara sj med dig, tyvärr"

3/6/2010, 7:32:46 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"jaha förlåt."

3/6/2010, 7:33:02 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"äh'"

3/6/2010, 7:33:15 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"men jag va lite osäker på att du skulle va kvar?"

3/6/2010, 7:33:24 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"på dig lät de som att du inte ville vara kvar"

3/6/2010, 7:33:38 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Du är singel och gör precis som du vill, dock hade jag ju längtat"

3/6/2010, 7:34:08 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Nja, kanske för att jag kände mig i vägen? Som att jag var i vägen för er två?"

3/6/2010, 7:34:09 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"tack att du förstår"

3/6/2010, 7:34:28 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"ja mena när vi skulle åka"

3/6/2010, 7:36:04 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Ja, kändes tråkigt att sitta barnvakt åt smulan när det bara gick skit på TVn"

3/6/2010, 7:36:08 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Värdare att fara hem"

3/6/2010, 7:36:36 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"jaha hahaa barnvakt åt smulan hahah va söt du e"

3/6/2010, 7:36:58 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Men sen kom jag på att jag kunde överraska dig med en städad lägenhet och få vara med dig (du var utomordentligt snygg) senare så jag gick med på det ;P"

3/6/2010, 7:38:19 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Du är aldrig sådär snygg när du är med mig :("

3/6/2010, 7:38:26 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

":P"

3/6/2010, 7:40:44 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"tror jag"

3/6/2010, 7:41:23 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"okej :P men ja skulle ju ut"

3/6/2010, 7:41:35 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Jo, men du lurade mig"

3/6/2010, 7:42:10 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"med vadå?"

3/6/2010, 7:42:10 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Du sa att jag skulle diska om du fixade skönheten men sen försvinner du så man ändå inte fick umgås med dig när du var sådär fixad"

3/6/2010, 7:42:27 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

":P jamen du fick ju en titt ;)"

3/6/2010, 7:42:53 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!: till ilonaah-:

"Kanske det :P..."

3/6/2010, 7:42:59 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

":)"

3/6/2010, 7:43:11 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Men du var jävligt het när jag kom också"

3/6/2010, 7:43:18 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Ingen mrogonrock ;)"

3/6/2010, 7:44:00 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"haha:P"

3/6/2010, 7:45:39 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Det hade du tänkt ut"

3/6/2010, 7:45:59 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"misstänker jag, du är listig.. Förmodligen medvetet ;P"

3/6/2010, 7:46:15 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

":P nä"

3/6/2010, 7:46:23 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Okej ;P"

3/6/2010, 7:46:40 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"haha"

3/6/2010, 7:46:40 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"hurså"

3/6/2010, 7:47:15 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Trodde du ogillade att jag inte hört av mig på en vecka och att du därför ville fånga mig på kroken genom att se extra sexig ut"

3/6/2010, 7:48:19 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"lust o komma?"

3/6/2010, 7:48:56 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"haha"

3/6/2010, 7:49:12 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Ja, men kan inte du se ut som igår ;)"

3/6/2010, 7:49:24 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Huvudverken har visst försvunnit"

3/6/2010, 7:49:40 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"he he he"

3/6/2010, 7:49:45 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"jag gör de ,"

3/6/2010, 7:49:52 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"fast jag har ingen tröja på mig."

3/6/2010, 7:50:00 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Ok, spelar mindre roll"

3/6/2010, 7:50:08 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Mest viktigt är frillan"

3/6/2010, 7:50:15 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

";)"

3/6/2010, 7:50:28 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"glittertröjan gillade jag visserligen också"

3/6/2010, 7:50:41 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

":P"

3/6/2010, 7:52:06 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"den e snygg"

3/6/2010, 7:52:21 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Btw, ska jag ta med Ballerina kex, goda snickers-liknande godisar eller ngt? JHar inga pengar att köpa ngt för"

3/6/2010, 7:52:38 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Kan ta med Magnumglassar (mini)"

3/6/2010, 7:53:21 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"okej =)"

3/6/2010, 7:53:46 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Mm, jo den träjan var snygg.. Vill se dig i rampljuset med allt glitter lol :P"

3/6/2010, 7:54:05 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Killarna måste ju ha blivit förtjusta ;O"

3/6/2010, 7:54:35 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"ja .. de vart domm"

3/6/2010, 7:56:51 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Rätt kul, sminket får en att tro att du saknar finnar och har världens finaste hy! Och din hårfärg får en att tro att du är blond :-O.. Sen kommer sanningen fram, fatta chocken :P"

3/6/2010, 7:57:16 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"sluta va så taskig"

3/6/2010, 7:57:53 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Okej, förlåt :P"

3/6/2010, 7:58:00 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

";)"

3/6/2010, 7:58:40 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"ja"

3/6/2010, 7:59:31 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Men jag kommer då"

3/6/2010, 7:59:39 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"okejj"

3/6/2010, 7:59:41 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Förlåt om du tog illa upp"

3/6/2010, 7:59:50 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Du är jättefin även utan smink"

3/6/2010, 8:00:03 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"men alla kanske inte tycker det"

3/6/2010, 8:00:07 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"=)"

3/6/2010, 8:00:45 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"I mörkt hår är du säkert snygg, men fan vad elak du skulle se ut"

3/6/2010, 8:00:52 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

";)"


3/6/2010, 8:01:14 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Mörkhåriga brukar ha hett temperament"

3/6/2010, 8:01:37 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"jo kanske"

3/6/2010, 8:01:54 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"okej."

3/6/2010, 8:01:57 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Kommer snart ;)"

3/6/2010, 8:02:31 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Men vad ska du och Nypen hitta på ikväll?"

3/6/2010, 8:08:29 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"vet inte,.."

3/6/2010, 8:08:31 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"hon e lat"

3/6/2010, 8:09:08 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Ok"

3/6/2010, 8:09:18 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Men du vill ha mig hos dig ;)```?"

3/6/2010, 8:09:41 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"ska du komma lr ska du sitta o tjorva dig"

3/6/2010, 8:10:00 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"Komma"

3/6/2010, 8:10:32 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"ja?"

3/6/2010, 8:10:34 PM ilonaah- till Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!!:

"do it now"

3/6/2010, 8:14:38 PM Mr_Nygren - Usch, jävla polisjävlar! Komma hem till mig och påstå att jag kan ha gjort mig skyldig till övergrepp i rättssak!!! till ilonaah-:

"hej"










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar