Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

lördag 17 mars 2012

Jag bemöter Bahares (Valentinas) påståenden om att hon aldrig tagit emot pengar från mig samt att jag ljuger! (2007)


Ćevapčići säger:
TJA VICTOR

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Tja

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
vem?

Ćevapčići säger:
såg din video om brudarna, FYFAN VA RÄTT

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
HAHA

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Aaa

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Dom lurade mig på pengar

Ćevapčići säger:
alltså berätta mer, det där låter helt sjukt

Ćevapčići säger:
dom kan väl inte bara ha ignorerat dig?!

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Den ena är från Skelefteå

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Men jag träffade henne av en slump på Dragonskolan och tyckte hon var snygg

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Iaf så börja vi disskutera när jag hitta henne på apberget.se

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Efter månader av apberget vänskap så bestämde vi oss för att träffas

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
 jag försökte imponera genom att komma med ett förslag om att hon skulle få 1500kr om hon menade det hon sa när

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
hon sa saker som att hon var kär i mig, kallade mig älskling både i tele och på msn och på apa åsså sen ville träffa och ha kontakt med mig hela tiden

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Iaf så skulle hon hälsa på sitt ursprungsland Iran

Ćevapčići säger:
fortsätt för all del, jag är helt fascinerad av den här situationen

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Hon ville ha pengar tills dess för att likssom kunna skryta och visa upp sig därborta genom att shoppa mm.. Plus att hon sa att hon skulle snacka om mig som en snäll och trevlig kille och att vi skulle ha mobilkontakt när hon var där

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Hon kunde inte ha data där sa hon för hennes familj och släkt var Shiter "Shia muslimer" och det bröt mot nå regler..

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Men men, jag sa att jag kunde skicka via posten och vi bestämde att när hon kom tillbaka så skulle vi träffas och dejta varandra mm

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Tyvärr fanns risken att postsnubbar snor innehållet i brevet, så jag for ner en lördag

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
till skelefteå från Umeå

Ćevapčići säger:
herregud, allt det här trubblet och hon dissar dig! låter sanslöst...

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Träffade henne och en kompis från Afrika ursprungligen och vi gick till Frasses, åt snabbt och det hade gått åt 70kr för biljetten plus att ytterligare 70kr gick till hembiljetten.. Vi snackade lite, hon fick stålarna och eftersom jag ville impa blev det mer, 3000kr ... Jag erkänner att det var ett stort misstag, men jag var naiv och trodde ju på att hon var intresserad mm..

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Iaf så sa hon på sms senare när hon skulle utomlands att det inte var möjligt att skicka sms eller ringa från Iran antingen pga priset eller pga avståndet.. Iaf så dröjde det länge tills man hörde av henne

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Efter ngn månad, hon reste i början av jullovet

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
jullovte

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Efter ngn månad tröttnade jag på detta och skrev i mitt msn namn att jag tyckte det var konstigt att hon inte kommit hem än, tror det var i mitten på januari

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Då loggade hon in

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Förmodligen hade hon bara blockat min msn så jag inte kunde se om hon var inne för hon hade sett mitt namn och klagade på att jag skrev hennes namn i det

Ćevapčići säger:
nääääe fyfan va typiskt!

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Tog bort det och undrade varför hon inte skrivit ngt

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Hon svarade att hon inte haft möjlighet eller tid och så.. Hon hade ngn snygg bild som jag kommenterade och hon störde sig bara på det

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Sen gick hon offline igen och hörde inte av sig förns idag

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Jag var förbittrad över detta ett tag men det blev nog när en annan tjej gjorde ngt liknande... En som lovade att vara ens kompis och liksom parta med en och så

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Iaf la jag ut filmen

Ćevapčići säger:
har dom kontaktat dig angående filmen?

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Och i och med det har dom kontaktat mig

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Den 17-åriga tjejen från Iran som inte klär sig muslimskt utan riktigt snyggt kontakta mig via youtube först

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
gosta319 blev avstängt

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Så jag kunde inte se ngt av vad hon sa

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Senare ikväll tog hon kontakt med mig via msn

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Hon undrade vad jag ställt till med och gjort mot henne

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
jag sa som jag kände och hon ansåg att hon "aldrig lovade" (Jag sa inte jag lovar) att träffa mig igen och att hon inte var intresserad och aatt jag borde förstå att man inte kan få allt

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
 Sen sa hon att hon var upprörd över alla som ringt och att hon inte gillade att folk kopierat filmen och har den över hela internet.. Hon undrade om jag skulle be henne om ursäkt.. Våran diskusion fortsatte men tillslut logga hon ut.. Hon verkar upprörd, men hon sa att jag

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
borde glömma bort henne och Ilona och bara gå vidare

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Kanske inte så lätt... Hon fick det att låta som om jag bara skulle glömma deras svek...

Ćevapčići säger:
vänta lite, har många ringt till henne eller vadå?

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
jag tror det

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
men dom hade frågat henne om hon verkligen lurat mig på pengar mm

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Dom hade inte sexkränkt vad jag hörde

Ćevapčići säger:
en sak är säker, du bör fan inte glömma sveket

Ćevapčići säger:
tänk på vad dom har gjort, dom har ju ingen skam i kroppen

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Nä, en sak om jag fick tillbaka pengarna

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
.

Ćevapčići säger:
precis!

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Så nu är frågan vad som händer härnäst

Ćevapčići säger:
jag tycker inte du ska oroa dig, smärre PUL-brott går sällan vidare till nånting stort

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Det var ngn som adda mig och sa sig vilja hjälpa till att ge igen på dom bara han fick 2000

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Jag sa nej

Ćevapčići säger:
du la endast upp bilder som dom själva har uppe på nätet också

Ćevapčići säger:
det var det värsta!

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Då skrev han in massa info om mig och hotades

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Att han kände mc gäng mm

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Och att om han inte får 2000kr så "kommer vi att träffas"

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Och han var 24år sa han

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Sen skrev han mina föräldrars namn och fråga hur dom mådde

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Man undrar vad han vill

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
...

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Jag vet att det sällan går vidare, de två mot apberget admins förut kunde polisen inte göra ngt t

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
åt"

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Men det verkar som dom engagerar sig mer i detta

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Det var väll allt

Ćevapčići säger:
jösses är allt jag har att säga

Ćevapčići säger:
kan knappt föreställa mig hur du mår

Ćevapčići säger:
så sviken

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Japp, var ganska så deppig ett tag

Ćevapčići säger:
ursäkta att jag frågar, men har du.. lite svårt att skaffa vänner? inget illa menat, men liksom att betala folk måste kännas ganska nedrigt

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Jag har en hel del killkompisar men jag är ofta hemma vid datan.. Känner dock många killar

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
 När det gäller tjejer har jag väll svårt

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
 Ingen är typ intresserad, alla som sagt sig vara det har bedragit en.

Ćevapčići säger:
verkar som att du har råkat ut för riktigt hala jävlar så att säga

Ćevapčići säger:
men jag tycker klart du ska fortsätta med det du gör, det enda rätta ÄR att hänga ut dom. dom har själva försatt sig i den sitsen och det är bra att folk blir varnade

Victor-The KING Gustav II Adolf is watching...! säger:
Mm, men den ena är ju typ muslim, jag tror att det var osmart att sattsa på henne för hennes föräldrar hade kanske motsatt sig oss..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar