Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

måndag 19 mars 2012

Historien med Ilona Hyvönen och Emilia från år 2007 utan MSN-historik!


Jag och Ilona träffades för första gången på stan inne på stadsbiblioteket och hon var då tillsammans med ett helt gäng tjejer. Jag tyckte att situationen blev pinsam eftersom att jag hade velat träffas bara hon och jag..

Meningen med mötet var här att jag skulle ge Ilona 500kr eftersom att hon behövde 200kr till en kompis som hon var skyldig detta samt trehundra till cigg och annat som hon ansåg sig behöva. Jag hade ju 10k kr så jag ansåg att jag "hade råd" att slänga lite pengar på brudar i utbyte mot deras vänskap/sällskap. Ilona hade lovat mig att vara min kompis och att umgås med mig i gengäld. Jag brukade inte köpa kompisar men när det gällde brudar så trodde jag att det var enda sättet eftersom att de annars nobbade mig, jag har aldrig varit bra med dem..! 
¨
Iaf, när jag såg Ilona för första gången så slogs jag av hur vacker hon var och att hon hade långt blont vackert hår och sexiga kläder samt var precis så aggressiv som jag förväntat mig efter att ha sett hennes bilder från apberget.se. När hon fått pengarna (hon var väldigt snabbt framme och ryckte femhundringen ur min hand) så sa hon tack och sen drog hon och gänget därifrån. Dagen därefter så träffades vi igen och hon fick ännu mer, jag köpte cigg åt henne, betalade en rullkebab åt henne samt gav henne 600kr till byxor.

Ilona var aldrig särskilt snäll tillbaks utan förväntade sig mer hela tiden.. Hon var aldrig nöjd, och när man väl sa nej så blev hon förbannad och kallade mig alla möjliga saker!! Samma dag som jag betalade hennes kebab och gav henne pengar till henens byxor så var även en annan brud där som hette Emilia och som var hennes kompis. Direkt efter att jag gett dem det de velat ha så började de att "gåspringa" därifrån (de gick väldigt snabbt) och gav mig blickar när jag följde efter som sa att de inte gillade det. Ilona hade sagt att vi skulle umgås men sen när hon fått det hon velat ha från mig så tyckte hon och hennes kompis Emilia helt enkelt att de bara kunde dra därifrån.

Jag följde efter dem en bit tills de kom till en byggnad, och ur den kom det ut en arabliknande kille som de verkade känna och de följde med honom in. Jag tilläts inte att komma in med dem för denna snubbe, vilket var vad de förmodligen velat slippa att jag skulle göra också.. Blev självklart förbannad på dem efter detta.

Utöver denna händelse så minns jag att jag även tog mopeden ner till Ilona på ersboda där då också Emilia fanns under en annan dag under samma månad, och då minns jag att jag fyllde på Emilias halebop med någon hundring samt att hon fick en parfym för ytterligare 645kr. Det var egentligen tänkt att Ilona skulle ha fått parfymen men eftersom jag ville vara rättvis så gav jag den till Emilia istället då Ilona redan fått pengar till kläder osv. Emilia såg också rätt så bra ut nämligen..

I vilket fall så blev Ilona flygförbannad på mig efter detta då hon menade att det var hon som skulle ha fått parfymen och inte Emilia.. Därför så kallade hon mig för diverse skällsord och hotade mig med att aldrig mer prata med mig om jag inte gav henne en parfym så snabbt som möjligt. Jag velade fram och tillbaka men allt slutade med att det inte blev någon ytterligare parfym åt Ilona, vilket resulterade i att hon "bröt kontakten" med mig..


Ilona bröt somsagt kontakten med mig eftersom att jag nekat henne en parfym för ytterligare 645kr och jag fortsatte därför att ringa henne och skicka sms till henne då jag ansåg att jag förlorat pengar på allt annars!

Ilona klagade till snuten och åklagare fick igenom ett besöksförbud.. Detta besöksförbud upphävdes efter bara två veckor då jag lämnade in 50 sidor med MSN-historik som bevisade att det var hon och inte jag som tagit kontakt oftast och att hon utnyttjat mig vilket förklarade varför jag ringde henne osv.

Jag la även till Ilona Hyvönen i hämndfilmen som jag gjort mot framför allt Bahare (Valentina) och som hette Mr_Nygren´s Blacklist.

Mr_Nygrens Blacklist - Filmen som startade Agenttråden på Flashback. 

https://www.flashback.org/t455543

Filmen:
https://vid.me/22wS

Sen så skapades Agenttråden om den här filmen..! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar