Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen -undkomma ansvar!

Sopa konflikter och problem under mattan. skylla på individen- undkomma ansvar!

"Diagnoser är ett påfund som man uppfunnit för att kunna skylla problem och konflikter som sker ute i samhället på enstaka individer! Det är samhällets sätt att skjuta ifrån sig ansvaret på individer.


Istället för att samhället ska ta tag i mobbning och annan diskriminering så säger man att "det där var inte mobbning - det där var hans störning/diagnos!!!"

Sen finns det säkert scizofreni osv.. Men diagnoser som autism/asperger/autistiska drag eller ADHD ges ut alldeles för lättvindigt och godtyckligt idag.. Ofta för att stryka över problem och sopa samhällets ansvar under mattan."

torsdag 15 mars 2012

Angående samtliga sex brudar som jag ställt upp för och gett prylar eller pengar! (December 2006 till sommaren 2011)).

Överst: Tessan, Linn Forsgren och Ilona Hyvönen.
Underst: Marie och Emilia.

Iranskan fick ju pengar en enda gång, de andra har varit/är utsugare!

PS: Iranskan har bara fått pengar en enda gång under 2006 så det är förlåtet och glömt, de andra har haft kontakt till minst sommaren 2011.


Här ska jag förklara allt om tjejerna kortfattat:

Under slutet av 2006 i december så gav jag iranskan de där tretusen och senare under januari och februari så fick Ilona saker för 1200kr, efter att båda svikit sina löften (dejt med iranskan, vänskap med finskan) så skapade jag en uthängningsfilm och efter det så startades en tråd av en snubbe och Agenttråden var igång. Jag hade inte någon mer kontakt med iranskan och har inte haft förutom på msn ngn gång och jag och Ilona var ovänner och hon polisanmälde mig för ofredande (uthängningen) och fick igenom besöksförbud osv vilket ni kan läsa om i denna tråd: https://www.flashback.org/t542451 och jag friades ju och besöksförbudet försvann efter två veckor då jag lämnade in msn-konversationer som visade att det var hon som tagit kontakt. Vi hade ingen mer kontakt under 2007 och större delen av 2008.

Under år 2008 umgicks jag istället med två andra tjejer varav en hette Linn Forsgren och en hette Marie Näslund, jag var under den här tiden kär i och besatt av Marie och i början hånglade vi lite och tyckte om att umgås men senare började hon dissa mig utan förklaring och tyckte att jag var dryg. Det hände en del tråkigheter men jag kan säga att jag förutom att köpa cigg för sisådär 50kr/st lite då och då till Marie även gav henne en julklapp med smycket för totalt 900kr ungefär, lite mer. Om detta kan ni läsa i en tråd som blev stor men som låstes rätt snabbt då den spårade ur: https://www.flashback.org/t652678

Senare så blev det rättegång om händelserna som behandlades i den ovan nämnda tråden och om den rättegången kan ni näsa mer om här: https://www.flashback.org/t698825

Marie dömdes till att betala mig 3500kr i skadestånd som jag fick direkt av hennes morsa in på kontot samma dag som domen meddelades och Linn skulle betala mig 4500kr men hon har inte betalat en krona än. Jag köpte mitt Wii för pengarna jag fått i skadestånd av Marie och det WIIet såldes för att få råd med Dobban. Linn har fortfarande inte betalat sin skuld och den har nu ökat genom ränta till 9000kr nu i sommar. Den blir bara större och större men det ryktas att hennes farsa som är chef på Rättspsyk i Umeå ärvt stora summor pengar av sin framlidne far och att Linn tillsammans med hennes två bröder ska ärva tre miljoner kronor när hon fyller tjugo år vilket hon gör nästa år. Då kommer hennes skuld på cirka 9500kr till mig vara en skitsak, hon har iof mer skulder men skulder på 25-30k blir ju inte mkt när man har tre miljoner. Så ser fram emot mitt skadestånd!

Iaf, när jag slutade umgås med Linn och Marie så började Ilona höra av sig till mig igen och ville ha skjuts till olika ställen.. Efter att ha skjutsat henne på min moped till ett antal olika ställen så började vi umgås och jag började ge henne cigg, godis och andra småsaker nästan varje gång som vi sågs. Vi har haft kontakt sedan dess så om man lägger ihop alla småsaker jag köpt så blir det nog en del med tanke på att vi setts flera gånger i veckan under vissa perioder. Förutom småsummor som gick till sånt så har hon fått femhundra kronor ett stort antal gånger (kan inte minnas alla tillfällen), 1500kr säkert tre gånger och tusen kronor några gånger. Honn har även fått kläder lite då och då samt att hon lånat mitt surround under en längre period och även andra saker som mitt ps3 under mindre perioder. Ilona umgicks med en tjej som heter Annica och den här tjejen och Ilona umgicks ständigt under 2008-2009 och Ilona utnyttjade henne på alla tänkbara sätt som att hon fick städa, hämta tvätt, snatta grejer osv åt Ilona. Sen var det mkt snack bakom ryggen också.

Efter 2009 så slutade Ilona och Annica umgås med varandra och Annica började istället att umgås med Linn, samma Linn som tidigare umgicks med Marie. (Det hände även att Marie och Ilona umgicks men jag träffade sällan Marie). Iaf, jag stötte ihop med Linn på stan under sommaren 2009 och tyckte hon var trevlig plus het så jag började ha kontakt med henne och Annica och festa med dem lite då och då. Eftersom Linn var sexig så gav jag då henne cigg lite då och då, dock långt ifrån så ofta som jag gett Ilona det. Hon har fått cigpacket några gånger, jag köpte även sprit enbart för att få henne att vilja festa hos mig då hon är lite festberoende.

En annan tjej som heter Therese (kallas Tessan) som jag lärde känna i min grupp "Mr_Nygrens raggare" på apberget under 2006 och som jag sedan jag blev bannad från apberget haft som kontakt på MSN började att ha mer kontakt med mig under sommaren 2009. Jag hade under 2005-2006 varit aktiv på apberget och det fanns nästan inte en tjej som var snygg i min bekantskapskrets på sidan som inte fått supporter 90-dagar för 30kr st av mig. Tessan var en av dem och detta inte från min börs utan från farsans jobbtelefon som hans företag stog för (Telia). Jag skickade in sms i smyg och gav vänner, mig sj och snygga brudar supporter om de gick med i mina politiska grupper på sidan och var aktiva. MR_Nygrens raggare hade många medlemmar men där fick man ingen mutning för att gå med, var mkt skandaler i den gruppen som drog till sig folk. Gruppen "Sexistiskt-Initiativ" däremot drog till sig mkt folk mest på grund av mutningen om supporter 90-dagar till alla som gick med. Minst femtio av 169 personer i gruppen var tjejer och den var starkt feministfientlig.

Hur som helst, Tessan var en av brudarna som jag gett gåvor till på apb från farsans jobbmobil och hon började skriva till mig mer under början av sommaren 2009. (Tror 3000kr gick åt från farsans mobil totalt). Hon började kalla mig för "räddaren i nöden" och förklara om diverse krissituationer där hon hade ont om pengar till te.x en festival, party, biofilm eller kläder och sen så undrade hon om jag kunde hjälpa och eftersom jag ville vara en gentleman så ställde jag upp. Jag gav henne cigpacket i ungefär samma mängd som Linn, kanske lite mindre.

Under höstterminen 2009 så växlades det mellan Linn och Tessan och den vecka som Tessan fick fick inte Linn och vide versa. Ilona fick inget under den här terminen! Linn lyckades väl få flest femhundringar men Tessan fick presenter för totalt 4000kr under julen 2009 (jag fick ju pengar i present när jag fyllde år plus att jag fick min veckopeng). Det gick alltså åt en heldel på dessa två brudar. En doldis i sammanhanget är Emilia som är Ilonas kompis, hon har bara fått cigg då och då men aldrig några större summor. Jag har typ gett henne femhundra kronor två gånger när hon varit pank för att vara snäll. Har talat om att ge henne mkt mer än så men har ständigt ändrat mig vilket hon är ganska sur på..

Under vårterminen 2010 så betalade jag tillbaka Ilona för hon var rätt sne för att jag umgåtts med henne och bara gett henne småsaker under hela den förra terminen så vårterminen 2010 blev ett Ilona-år med undantag för någon enstaka vecka då man gav Tessan ngn femhundring. Tessan flyttade under sommaren 2010 (det var hon jag varit nära att köpa en TV till) och sen dess har man inte sett henne men jag har gett henne pengar för kanske totalt 1500 under 2011 för att ställa upp. Nog om henne, under höstterminen 2010 så var jag så förälskad i Linn så hon och Ilona konkurerade om min välvilja.. Jag tror ärligt att Ilona fick mer då jag träffade henne så mkt oftare men de gånger man träffade Linn (skedde mer sällan) så hade man köpt alkohål eller cigg. Blev nog inte så mkt pengar till ngn av dem under höstterminen 2010 dock.

Nu till 2011.. Under januari 2011 så gav jag Linn 1500kr som jag hade kvar av mina pengar från december (resten spenderade jag på mig sj och jag hade haft cirka fem-6k). Jag fortsatte som vanligt med cigg och alkohol-köp och ni kan se utdrag i tråden om Ilonas besöksförbud där man ser att jag gett Linn 200kr upprepade gånger (fyra gånger kanske) och Ilona tusen spänn en gång under hennes cypernresa och femhundra en gång. Utöver dessa överföringar så har jag självfallet gett pengar i handen kontant. Dock inte så värst mkt till Ilona, hon har mest bara fått småsaker som godis, chips, läsk och coca cola hela terminen. Linn däremot KRÄVDE 2000kr för att förlåta mig för att jag anklagat henne för en sak när hon dragit hem med en annan under en natt när vi umgicks och skulle vara med varandra under natten. Jag sa väl upprepade fula ord som hora och hon vägrade förlåta mig om jag inte pröjsade 2000kr vilket jag tillslut gjorde. Ilona har däremot fått mat av mig då hon haft ont om det.

Nu har dock Linn Forsgren och jag börjat tjafsa igen om en småsak (skedde den 19 Juli) och jag länkade påklädda bilder på henne på min facebook som jag tog bort efter ngn dag.. Jag låg på psyket när vi började tjafsa via sms och sen när jag skulle skrivas ut så hackade ngn min facebook och skrev skit som att jag tände på killar i min profil. Personen skrev även till Emilia (en tjej jag sagt mig vilja ställa upp för) att jag inte skulle ge henne ngt och att jag från och med nu skulle ge alla pengar till Linn ist. (Personen skrev från min användare). Jag trodde att det var Linn eller hennes kontakter som gjort detta och det var därför jag länkade bilderna på Facebook-profilen. Linn har inte svarat i telefon eller på sms sedan dess förutom igår när jag massbombade hennes mobil och tillslut försökte muta henne.. Hon sa åt mig att "föra över pengar" och sen sa hon åt mig att "om jag gör det så kanske vi kan snacka", frågan är om hon kommer börja snacka för jag förde över lite då jag så gärna vill umgås med henne igen.. Hon är fett snygg och jag har henne som bakgrundsbild på min mobil och har haft det i flera veckor. Tillskillnad från Ilona så vill Linn göra sexuella saker med en så man har mer förhoppningar med henne och ingen har kysst, hånglat eller kramat mig mer kraftfullt än henne.

Slutligen:

Emilia och Ilona är gamla vänner och det ser man i Agenttråden. Linn och Marie är nära vänner och nu umgås Linn väldigt nära med Annica som tidigare umgicks nära med Ilona och blev utnyttjad av henne. Marie och Ilona ogillar varandra nu men har umgåtts mkt. Linn och Ilona hatar varandra och har aldrig varit vänner och om jag nämner motpartens namn i den andres närhet så får jag med största sannolikhet en örfil. Linn drog kniv mot Ilona i mars men Ilona attackerade Linn, det var den anmälan som Ilona gjort om misshandel som lades ner och som jag sen försökte väcka igen genom att å Linns vägnar anmäla Ilona som en hämnd för att hon anmält mig för en massa.. Jag har inte hört ngt om hur det blev med det! Tessan känner och umgås inte med ngn av tidigare nämnda men känner till dem. Hon träffade mig och Ilona på en krog under 2010 så de har setts och sen så var hon vän med Linn för längesedan men nu vill hon knappt minnas det sj..

3 kommentarer:

  1. Varför försöker du köpa tjejer? du beter dig fan lika skumt som tjejerna ju

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försökte inte köpa tjejer..

      jag försökte få en vänskapsrelation till en tjej som kunde leda till en annan typ av relation.

      Sen hade alla mina andra metoder som att ställa upp och vara en "toffelhjälte" misslyckats.

      Jag är inte uppfostrad som en gangster och kunde därför inte vara "gangstah".



      Radera
  2. Oj vilken härva du är i. Ramlade in på din blogg då jag kollar runt och är intresserade av adoptioner. Mina två äldre syskon är nämligen adopterade. Det du skriver om här handlar om att dessa tjejer sett att dom kan mjölka ur dej det dom behöver och att göra detta utan samvete. Man får hoppas att du förstår att varken kärlek eller vänskap går att köpa för pengar. Jag har två döttrar och skulle dom bete sig så hemskt mot vänner eller killar så skulle jag skämmas.

    Har själv även haft vänner som svikit mej, speciellt tjejkompisar vilket ledde till att jag ett tag inte hade några vänner alls. Har även haft ett förhållande i många år där jag fick försörja min dåvarande kille och det slutade med att jag bränt ca 150 tusen och fick en skuld på 85 tusen och fick lov att söka hjälp hos soc. Ett råd efter detta är att välj dina vänner väl och betala aldrig för att få närhet eller kärlek.

    SvaraRadera